iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes werkt niet bij tabblad apps (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/106746-itunes-werkt-niet-tabblad-apps.html)

cbkroes 11-12-11 10:29

iTunes werkt niet bij tabblad apps
 
Gisteren mijn iTunes geupdate naar versie 10.5.1.42

Vervolgens sync ikmijn ipad2 via de computer in iTunes. Het syncen werkt prima, maar als ik na syncen naar het tabblad apps ga (middenpagina bovenin iTunes), dan geeft hij een foutmelding: iTunes werkt niet meer en moet afgesloten worden. Je kunt kiezen uit 2 opties: online naar een oplossing zoeken of iTunes afsluiten. De optie online naar een oplossing zoeken werkt niet, ik kan dus alleen voor de andere optie, iTunes afsluiten kiezen.

Een verveldend probleem, omdat ik via iTunes films in de app Aceplayer wil zetten. Dit kun je bij Aceplayer ook via Wi-Fi doen, maar dan komen de films niet allemaal volledig door. Het moet dus via usb kabel in iTunes gebeuren.

Ik heb iTunes al van computer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar ook dit lost het probleem niet op.

Ik werk met windows 7 home premium en deze is ook volledig up to date.

Het probleem ziet er als onderstaand uit.

Probleemhandtekening:
[SIZE=3][FONT=Calibri]Gebeurtenisnaam van probleem: BEX[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Naam van de toepassing: iTunes.exe[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Versie van toepassing: 10.5.1.42[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Tijdstempel van toepassing: 4ebf7d7c[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Naam van foutmodule: iTunes.dll[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Versie van foutmodule: 10.5.1.42[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Tijdstempel van foutmodule: 4ebf7d44[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Uitzonderingsmarge: 00dc4d0e[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Uitzonderingscode: c0000417[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Uitzonderingsgegevens: 00000000[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Landinstelling-id: 1043[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Aanvullende informatie 1: 1995[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Aanvullende informatie 2: 1995d7b14132d47cce7059c237e58567[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Aanvullende informatie 3: fbcf[/FONT][/SIZE]
[SIZE=3][FONT=Calibri] Aanvullende informatie 4: fbcfaf9bc259a1c6b0356b26d6b40470[/FONT][/SIZE]

Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al een halve nacht op internet gezocht, maar kan daar niet de juiste oplossing vinden.

Guest-20180925190238 11-12-11 10:35

Ga eens in onderstaande draad kijken:

https://discussions.apple.com/thread...88240&tstart=1

Met vriendelijke groeten van jouw Goegelknechtje :)

cbkroes 11-12-11 11:26

Helaas, al geporbeerd, maar ook dit lost het probleem niet op.:d

Guest-20180925190238 11-12-11 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cbkroes (Bericht 744863)
Helaas, al geporbeerd, maar ook dit lost het probleem niet op.:d

Tja, dan ga je zelf moeten gaan goegelen, liefst met het zoekbegrip "itunes bex error" :d:d

cbkroes 11-12-11 12:35

Google had ik uiteraard al bekeken, maar geen oplossing gevonden. Iemand anders wellicht een oplossing?

Beech43 11-12-11 15:55

Probeer hier eens te zoeken:

site:discussions.apple.com apple "itunes 10.5" bex - Google Search

cbkroes 13-12-11 21:19

Inderdaad gevonden dat iemand hetzelfde probleem heeft, maar helaas nog steeds geen oplossing. In ieder geval dank voor de tip.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:59.