//

Synchroniseren van memo's via Itunes

Synchroniseren van memo's via Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn studie een interview opgenomen die ik nu wil uitwerken op mijn (windows) pc. Omdat dit een interview van 2 uur is, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-11, 10:47
magiuspaulus magiuspaulus is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Synchroniseren van memo's via Itunes

Ik heb voor mijn studie een interview opgenomen die ik nu wil uitwerken op mijn (windows) pc.
Omdat dit een interview van 2 uur is, wil ik het syncrhoniseren via Itunes. Echter, als ik nadat ik het vakje 'inclusief ingesproken memo's' heb aangevinkt klik op 'muziek synchroniseren', krijg ik de melding dat als ik hiermee doorga, alle bestaande materiaal van mijn Iphone wordt verwijderd en vervangen door nummers en afspeellijsten van mijn Itunes-bibliotheek.

Dit wil ik dus juist niet, ik wil van mijn Iphone de memo naar mijn Itunes plaatsen. Omdat het een nogal belangrijk interview is durf ik het niet te gokken of te kijken of ie het misschien toch wel doet. Heeft iemand een idee wat te doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-11, 16:44
Radon Radon is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Dit komt doordat de itunes-bibliotheek van de computer waarmee jij hem synchroniseerde, niet hetzelfde is als op jouw iPhone staat, dit kan komen doordat dit niet de pc was waarmee jij normaliter je iPhone mee synchroniseert, of dat je er dingen op hebt gezet via een ander programma...

Wat ik zou doen om 't op te lossen, is door de memo naar jezelf toe te mailen, via de 'deel' knop is de dictafoon app
  #3  
Oud 19-02-12, 18:11
iIris iIris is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Ik deel de computer en wil dus niet alle muziek steeds synchroniseren. Deel werkt bij mij niet, hij meldt "Memo is te lang". En ik durf de optie "kort memo in", niet zomaar toe te passen. Wat gebeurt er dan?
Graag antwoord
  #4  
Oud 20-02-12, 21:57
iIris iIris is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Amstelveen
Berichten: 7
Standaard Oplossing!

Ik weet niet hoe , maar de opnames staan bij mij ook in een afspeellijst. En die is wel gesynchroniseerd.
Dus mijn iPhone is niet overschreven met de bestanden van de PC. En die afspeellijst staat ook in iTunes, als mijn iPhone niet is aangesloten.

N.B. Als ik met mijn rechtermuis op een opname klik, en kies voor toon in Windows verkenner, zie ik de map met het bestand op de harde schijf.
Reageren

Labels
dictafoon, memo



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchroniseren van video & film van itunes naar ipad dannyonline iTunes 2 12-08-11 09:07
Windows: Voice memo op MacBook of Vista-laptop zetten via iTunes Janine83 iTunes 0 04-05-11 15:51
Windows: Voice Memo synchroniseren in Itunes Bisazza iTunes 8 18-10-10 18:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.