HELP! Gehacked of niet?
2 Bijlage(n)
Hallo allemaal,
Ik heb jullie hulp nodig. Ik zat dus vanochtend mijn mail na te kijken, en inene zie ik twee bonnen van itunes staan. Terwijl ik ten eerste; geen creditcard, click&buy whatsoever heb geregistreerd staan bij apple. Nou ben ik bang dat ik gehacked ben, maar het gaat hier om bijna een bedrag van 100 euro, en ik ga het niet betalen want ik heb niks gekocht. Wil apple contacteren maar kon op de support pagina nergens een mailadres vinden? Wat nou, bellen? Oh bonnen zittten in de bijlage, adres is zwart gemarkeerd vanwege privacy redenen! Groetjes Farha |
In die e-mails staan links in het blauw met de tekst "Een probleem melden". Klik daar op en meldt het probleem. Simpel, toch?
|
direct melden en je wachtwoord aanpassen, dan is de kans zeer groot dat Apple het terug draait.
|
@ Timosha: ja doe maar wordt steeds verwezen naar de iTunes store? Echt raar
@simlockvrij: heb net een mail gestuurd naar iTunesStoreSupport@apple.com ? Klopt toch? En maandag sowieso even bellen |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04. |