Itunes wil geen apps synchroniseren met ipad discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer al een tijdje mijn ipad 1 64 Gb wi-fi en 3G te synchroniseren, maar ik krijg elke keer de volgende melding: iTunes kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes wil geen apps synchroniseren met ipad
Ik probeer al een tijdje mijn ipad 1 64 Gb wi-fi en 3G te synchroniseren, maar ik krijg elke keer de volgende melding:
iTunes kan geen apps met de iPad synchroniseren, omdat niet kan worden bepaald welke apps op de iPad zijn geïnstalleerd. Daardoor heb ik nog steeds geen software update kunnen toepassen. Wat kan ik hier aan doen?? Hellup!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb juist hetzelfde probleem.
Ik ben om die redenen er ook nog toe gekomen om over te schakelen naar iOs 5.x Wat kan de reden zijn? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad en iPhone synchroniseren met één iTunes | w.d | iTunes | 4 | 03-03-11 20:27 |
Synchroniseren iPad met iTunes | Schrickx | iPad algemeen | 2 | 16-02-11 09:27 |
iTunes wil apps niet synchroniseren | robbieronald | iTunes | 8 | 15-04-10 18:14 |
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren | Pdeb1993 | iTunes | 3 | 01-07-09 21:07 |
|
|