//

Itunes en reservekopie

Itunes en reservekopie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs is onze laptop gecrasht en opnieuw geinstalleerd. Op deze laptop had ik itunes geinstalleerd. nu heb ik vandaag itunes opnieuw geinstalleerd. Gelijk mijn Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-12-11, 21:48
Tijn1709 Tijn1709 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Unhappy Itunes en reservekopie

Onlangs is onze laptop gecrasht en opnieuw geinstalleerd. Op deze laptop had ik itunes geinstalleerd. nu heb ik vandaag itunes opnieuw geinstalleerd. Gelijk mijn Iphone eraan gelegd en hij zei dat er een update was. Ik heb hiervoor akkoord gegeven en zoals altijd maakte hij eerst een reservekopie.

Nu heeft hij de software allemaal opnieuw geinstalleerd en ben ik alles kwijt. onder andere bijna 500 foto's die ik gemaakt had in de afgelopen 2 jaar. Nu wilde ik dus mijn reservekopie erop zetten maar hij zegt alleen een reservekopie te hebben van 10 minuten geleden, wat dus niet de juiste is...

heeft iemand een idee hoe ik mijn spullen terug kan krijgen? ik ben echt radeloos en wil zo graag mijn dingetjes terug hebben. is er nog hoop of ben ik echt alles definitief kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-12-11, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1709 Bekijk bericht
Onlangs is onze laptop gecrasht en opnieuw geinstalleerd. Op deze laptop had ik itunes geinstalleerd. nu heb ik vandaag itunes opnieuw geinstalleerd.
Wat bedoel je met laptop gecrasht en opnieuw geïnstalleerd?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reservekopie itunes 10 Kaasschaaf iTunes 3 23-09-10 16:20
Windows: itunes reservekopie ikkeg iTunes 0 14-08-10 09:38
itunes synch reservekopie kimmeketjuh iTunes 0 18-07-10 01:31
Reservekopie iTunes scoop1 Archief 8 08-08-09 16:03
Windows: Reservekopie iTunes 7.7 -> 8.0 eek-87 iTunes 3 14-10-08 10:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.