iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Problemen synchronisatie Itunes met Ipod Touch na updates (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/107618-problemen-synchronisatie-itunes-ipod-touch-na-updates.html)

roytjuh91 22-12-11 13:35

Problemen synchronisatie Itunes met Ipod Touch na updates
 
Beste allemaal,

Sinds de laatste updates van Itunes en mijn ipod touch 32 gb (4g) heb ik last van twee problemen gekregen.

1. Muziek van Itunes op de ipod zetten gaat sinds de nieuwe versie heel langzaam. (Voorheen soms wel 1 nummer per seconde, terwijl nu 1 nummer per +/- 30 seconden).
Het viel me hierbij op dat nummer die met Itunes 7.5 zijn gecodeerd nog steeds razendsnel gaan. Nummers die echter met de nieuwste versie zijn gecodeerd gaan kei langzaam.

2. Het tweede probleem lijkt te gaan over de synchronisatie tussen Itunes en mijn ipod. Ik ben geen technicus dus sorry als ik dingen verkeerd benoem.
Soms komt het voor dat ik muziek of nummer op mijn ipod wil bewerken. In dat geval synchroniseer ik mijn ipod met itunes en vervolgens ga ik via apparaten, ipod van Roy, naar de map muziek. Als ik dan bijvoorbeeld een cd cover toevoeg (voor coverflow) wordt deze wel gesynchroniseerd maar niet op mijn Ipod weergegeven. Zojuist bewerkte ik een heel album door de naam van het album te veranderen in A. Bij deze wijziging gaat Itunes wel aan de slag, maar op mijn ipod blijft de oude naam staan...
Kortom een nummer of album dat op mijn ipod staat kan ik niet meer bewerken, alleen maar verwijderen.

Afgelopen dagen heb ik o.a. een reservekopie erop gezet, alle muziek eraf gegooit, ipod gereset, maar de problemen blijven bestaan. Weet iemand hier een oplossing voor of heeft iemand hetzelfde?

MLK1972 28-12-11 01:10

Problemen met synchronisatie ITunes en IPhone Ik denk na update
 
Ik heb al sinds oktober gezeik met synchroniseren. Dit is het probleem:

I Tunes synchroniseert niet/ maakt geen back-up’s etc. Over het algemeen herkent het wel mijn apparaten als ik ze aankoppel, soms verdwijnen ze na verloop van tijd uit het scherm.

Als ik mijn PC met Windows 7 (64 bit) opstart en ik kijk in taakbeheer dan is er 1 programma van Apple wat 50% van mijn processor in beslag neemt. Het gaat om het programma AppleMobileDeviceService.exe*32 . Soms is er een tweede programma wat ook iets van 50% van mijn processor in beslag neemt: APSDaemon.exe*32. Het eerste programma neemt bij het opstarten standaard 50% van de processor in beslag; het tweede programma is er niet altijd. Ik heb me laten vertellen dat 50% van de capaciteit van de processor voor één programma teveel is, laat staan 100% / de volledige capaciteit. Om goed met mijn PC te kunnen werken moet ik het AppleMobileDeviceService.exe*32 eerst afsluiten. Hierna geeft het werk op mijn PC geen enkel probleem meer. Behalve als ik dus mijn ITunes probeer te gebruiken om mijn IPhone of IPad te synchroniseren.

Ik heb ITunes verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wel heel trots dat het gelukt is, maar hielp geen moer. Toen ik m.b.v. deze link
iTunes 10.3.1 for Windows (64 bit) ITunes 10.3 installeerde (een oudere versie dus) en vervolgens onderstaande dingen deed
I got the same error; here's what I did.
1. Locate iTunes folder, and navigate to it.
e.g. C:\Users\me\Documents\My Music\iTunes
2. Rename iTunes Library.itl to iTunes Library-10.4.itl[/SIZE]
]3. Open up the Previous iTunes Libraries folder.[/SIZE]
C:\My Documents\My Music\iTunes[/SIZE]
4. Copy the last file in the folder - probably has the date that you upgraded to 10.4 on it. Modified date should show the date before you upgraded. Mine was dated 7-24 but had a modified date of 7-19 or 7-20
5. Go up one directory, paste the file.
6. Rename to iTunes Library.itl
7. Open iTunes.

kon ik wel een back up maken. Omdat ik IOS5 wil moest ik helaas een nieuwere versie van ITunes downloaden en nu dus weer zelfde verhaal.

Wie kan mij vertellen wat ik moet doen??? Ik ben niet heel handig met computers dus tips graag in dummy-taal!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.