//

Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes.

Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb ooit een aantal apps willen downloaden (toen ik de telefoon nog maar net had). Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-12-11, 22:24
Hayalet Hayalet is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard Item groter dan 20MB, maar downloaden lukt ook niet met iTunes.

Hoi,

Ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb ooit een aantal apps willen downloaden (toen ik de telefoon nog maar net had). Deze waren te groot. Ik krijg in mijn scherm de volgende melding: Dit item is groter dan 20MB. U moet met een Wi-Fi netwerk zijn verbonden of iTunes op uw computer gebruiken om dit te downloaden.

Als ik mijn iPhone op de pc aansluit krijg ik ze echter ook niet gedownload. Ondertussen wil ik de betreffende apps al lang niet meer hebben, maar op mijn iPhone blijven de icoontjes in beeld staan met zo'n 'laad-balkje'. Verwijderen gaat ook niet, omdat ze dus niet volledig geinstalleerd zijn. Elke keer als ik iets download krijg ik van alle apps met dit probleem (stuk of 5, 6) deze melding in mijn scherm. Ik negeer dit al een aantal maanden, maar irriteer me er toch wel groen en geel aan ondertussen. Iemand enig idee hoe ik hier van af kom?

Bedankt alvast!

Groeten, Hayalet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's in iTunes groter dan op harde schijf pieterbalcaen Muziek, foto & video 0 12-10-11 23:17
Navigon: Ik wil geen geluid uit mijn tomtomcarkit met navigon, maar lukt niet... pballeur iPhone Navigatie 1 20-11-09 10:52
Meer dan 10 MB in mobile itunes downloaden maartenotto Archief 3 02-04-09 09:52
Waarom is FW 1.1.1 zoveel groter dan 1.0.2? MP3-junky iPhone algemeen 0 30-10-07 20:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.