//

PdF's veranderen van naam! in iTunes

PdF's veranderen van naam! in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds installatie van IOS 5.01 op iPAD verandert het systeem een voor een de namen van mijn (honderden!) zorgvuldig als pdf geinstalleerde documenten . Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-11, 14:32
iAlbert iAlbert is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Uden
Berichten: 2
Angry PdF's veranderen van naam! in iTunes

Sinds installatie van IOS 5.01 op iPAD verandert het systeem een voor een de namen van mijn (honderden!) zorgvuldig als pdf geinstalleerde documenten . Het gevolg is dat ik de brochures niet meer terug kan vinden, want het systeem zet er bijv. voor; WORD DOCUMENT (zou het origineel als Word document geboren zijn?). Ik hoop dat het een simpele instelling in iTUNES is, maar voorlopig kan ik het niet vinden.
Een van jullie hier ervaring mee, en zo ja, hoe herstel ik dit?
i@lbert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-11, 15:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Niet te doen!
Lees verder:
https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 december 2011 om 16:00 ----------

Waarom gebruik je niet Bluefire ? Daarin kun je wel alles editten, ook op je iPad en natuurlijk op je computer. In iTunes kun je inhoud van Bluefire opslaan op een extern medium en ook weer inlezen, eventueel met een aangepaste naam. IBooks is echt nog in het stadium van Wordstar in 1995, als voorloper van Word.
Wat ik van iBooks plezierig vind is dat je je documenten kunt ordenen in submappen (collecties), die je een handige naam kunt geven. Zo zou je je documenten toch nog enigszins kunnen ordenen, op een regenachtige zondagmiddag.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 decemÚber 2011 om 17:44 ----------

Stanza is ook behoorlijk verbeterd, kun je ook gegevens in veranderen. Maar als dat doet en de pdf dan naar je emailt en deze vervolgens in iBooks of Bluefire opent zie je daar niets van terug. Ik kwam ergens op internet tegen dat dat kon, zie hier:
Which iPad PDF viewers allow you to edit the title metadata and then send the file to iBooks? - Quora

Maar ik ben er nog niet tevreden over, trouwens is erg bewerkelijk.

Laatst gewijzigd door Beech43; 23-12-11 om 17:46.
  #3  
Oud 02-01-12, 13:10
iAlbert iAlbert is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Uden
Berichten: 2
Standaard Dan maar voor GoodReader gekozen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAlbert Bekijk bericht
Sinds installatie van IOS 5.01 op iPAD verandert het systeem een voor een de namen van mijn (honderden!) zorgvuldig als pdf geinstalleerde documenten . Het gevolg is dat ik de brochures niet meer terug kan vinden, want het systeem zet er bijv. voor; WORD DOCUMENT (zou het origineel als Word document geboren zijn?). Ik hoop dat het een simpele instelling in iTUNES is, maar voorlopig kan ik het niet vinden.
Een van jullie hier ervaring mee, en zo ja, hoe herstel ik dit?
i@lbert
Inmiddels alles overgezet op GoodReader, met alle moglejkheden van dien; renamen, verplaatsen, rburrieken maken, subrubrieken etc. etc. Dank voor de reactie, maar Itunes gebruik ik niet meer voor pdF's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes bibliotheek van naam veranderen Justinke iTunes 1 15-05-11 13:58
Naam veranderen van buitenlandse providers Dogtack iPhone algemeen 0 27-06-10 18:02
Windows: Naam iTunes veranderen. FlorisVanRooij iTunes 2 14-09-09 19:25
Naam van een app veranderen Jchan Jailbreak apps en thema's 5 03-11-08 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.