//

iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's

iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om de iPhone met meerdere Outlook agenda's te laten synchroniseren? Ik heb nu namelijk het probleem dat de iPhone helemaal niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-08, 19:30
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard iPhone synchroniseren met meerdere Outlook agenda's

Is het mogelijk om de iPhone met meerdere Outlook agenda's te laten synchroniseren?

Ik heb nu namelijk het probleem dat de iPhone helemaal niet meer wil synchroniseren en hetgeen dat de telefoon heeft gesyncroniseerd komt volgens mij allemaal uit één agenda.
__________________
Are you ready for this!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-08, 13:18
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Werk momenteel noodgedwongen met een windows laptop. Ik heb binnen outlook 2007 een aantal agenda's staan. Ook internetagenda's die vanaf google calendar worden opgehaald. Echter, als ik iTunes open zie ik geen agenda's staan. Op het moment dat ik agenda's synchroniseer krijg ik alleen m'n hoofdagenda. Toch balen, want ik heb weinig zin om m'n privé items in m'n zakelijke agenda te zetten...
Iemand hulp? alvast hartstikke bedankt!
__________________
...
  #3  
Oud 08-04-08, 18:20
Maarten00 Maarten00 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard

Als je Iphone aangesloten is, bij iTunes onder de tab Info kun je aangeven welke agenda's gesynct moeten worden.
  #4  
Oud 08-04-08, 20:57
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Maaten heb je het zelf al geprobeerd? want er staat geen agenda tussen (niets te kiezen). Kan alleen selecteren Outlook en dan zijn de overige opties greyed out.
  #5  
Oud 08-04-08, 22:34
Maarten00 Maarten00 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 7
Standaard

Sorry, had op mijn mac gekeken , daar kan ik wel kiezen uit de diverse agenda's.. Heb al een tijdje niet meer met windows gesynct, maar je hebt helaas gelijk, hier geen keuze meer.
  #6  
Oud 23-04-08, 15:36
sausje sausje is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 68
Standaard

Mee eens... Ik heb gelukkig mijn Mac weer terug, maar volgens mij is hier voor windows nog steeds geen oplossing voor...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda uit outlook 2010 synchroniseren met iPhone Wim91 iTunes 11 17-07-14 16:52
synchroniseren in een agenda met exchange en outlook kvi iTunes 1 15-12-10 22:32
Agenda synchroniseren vanuit Outlook Hans van Lent iPhone algemeen 1 12-04-10 20:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.