iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iPhone 4 16GB start niet meer op na een error van iTunes! Help plz :( (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/107932-iphone-4-16gb-start-niet-meer-op-na-error-itunes-help-plz.html)

Nazgoth 27-12-11 09:12

iPhone 4 16GB start niet meer op na een error van iTunes! Help plz :(
 
Hallo,

Ik heb deze iPhone nu ongeveer 4 maanden, en altijd dezelfde computer gebruikt, hij heeft het ook altijd gedaan.
Tot vandaag, dinsdag 27 december 8:33.
Ik had vantevoren zelfs nog spelletjes gedaan, en de nacht vantevoren muziek erop gezet, maar vanochtend hang ik mijn iPhone 4 eraan, en krijg ik opeens de error: iTunes could not connect to the iPhone "iD4n3" because an invalid response was received from the device. En nu start hij niet meer op. De batterij was 100% vol en - nogmaals - hij deed het vantevoren perfect!
Help alstublieft :(

Hartelijk dank,

Mhh, bedankt voor de hulp, maar dit heeft het het toch gedaan:
Nadat ik een aantal telefoonzaken gebeld had, vodafone gebeld had en Apple gebeld had, was ik radeloos.
Ik pleurde de iPhone toch maar weer eens in mijn laptop, deed een Hard reset, en ja hoor :) het appeltje verscheen!
Super blij weer, dus ja =]
Mocht iemand dit probleem ook eens hebben, doe een hard reset terwijl hij is aangesloten aan je PC/Mac.

Toch bedankt iedereen :)

simlockvrij 27-12-11 10:24

heft volgens mij te maken met een usb probleem, dit staat op de apple site:
Error 13 and 14: These errors are typically resolved by performing one or more of the steps listed below:
  1. Perform USB isolation troubleshooting, including trying a different USB port directly on the computer. See the advanced steps below for USB troubleshooting.
  2. Put a USB 2.0 hub between the device and the computer.
  3. Try a different USB 30-pin dock-connector cable.
  4. Eliminate third-party security software conflicts.
  5. There may be third-party software installed that modifies your default packet size in Windows by inserting one or more TcpWindowSize entries into your registry. Your default packet size being set incorrectly can cause this error. Contact the manufacturer of the software that installed the packet-size modification for assistance. Or, follow this article by Microsoft: How to reset Internet Protocol (TCP/IP) to reset the packet size back to the default for Windows.
  6. Connect your computer directly to your Internet source, bypassing any routers, hubs, or switches. You may need to restart your computer and modem to get online.
  7. Try to restore from another known-good computer and network.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.