//

Categoriseert itunes match je library opnieuw?

Categoriseert itunes match je library opnieuw? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden, ik heb een vraag waar ik nog niet veel over heb gevonden. Ik zit er over te denken om itunes match te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-11, 13:13
nicolinden nicolinden is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Question Categoriseert itunes match je library opnieuw?

Beste forum leden,

ik heb een vraag waar ik nog niet veel over heb gevonden. Ik zit er over te denken om itunes match te gaan nemen zodra de buma/stemra daar zijn goedkeuring voor geeft .

Ik heb nu zo'n 2200 nummer in mijn library en hoef dus nog even niet bang te zijn voor het limiet van 25.000 nummers . Ik heb nu elk nummer (naar gevoel) in een bepaald genre gehangen. Ik heb in het verleden al mijn verzamel albums al weggegooid en vervangen door alleen albums van artiesten.

Als ik nu mijn muziek ga matchen en het bestaat in de itunes library zal dan automatisch alle metadata overgenomen worden van itunes? Dat zou namelijk betekenen dat ik met 25 euro mijn hele library up-to-date heb en dan ben ik er zeker een voorstander van.

Iemand die weet hoe itunes match omgaat met je eigen meta data vs die van iTunes?

Groeten,
Nico...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
itunes, itunes match, metadata



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 19:56
PC opnieuw geinstalleerd - iTunes library verdwenen? KiMZz iTunes 4 24-11-09 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:13.