//

iPhone updaten > reservekopie werkt niet

iPhone updaten > reservekopie werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik probeer van 4.3.3 naar 5.0.1 te updaten. Firmware is gedownload. Een handmatige back-up in iTunes duurt een minuutje. Vervolgens klik ik op "Werk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-11, 15:17
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard Help: Tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-48) heeft zich een fou

Hey,

Ik probeer van 4.3.3 naar 5.0.1 te updaten. Firmware is gedownload. Een handmatige back-up in iTunes duurt een minuutje. Vervolgens klik ik op "Werk bij", dan voorbereidt iTunes het maken van een back-up, na die voorbereiding gaat iTunes de back-up maken, deze duurt vervolgens 5+ minuten. Als deze klaar is geeft iTunes een foutmelding en wordt deback-up verwijderd. Dan krijg ik een melding dat ik alles kwijtraak als ik update!

Help! Wat moet ik doen?

Edit: Heb alle muziekvideo's verwijderd, voor het geval dat een tekort aan ruimte het veroorzaakte, maar weer... Tijdens het maken van een reservekopie van deze iPhone (-48) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone?

Laatst gewijzigd door Bubbly; 27-12-11 om 20:35.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-11, 20:58
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

*Werk iPhone bij*

Woot, iOS 5.0.1 here I come!

*Error -49*

Pff.

*Herstel en werk bij*

Spannend!

*Error 21*

Pff.

*DFU modus aan*

*Herstel en werk bij*

Spannend!

*Error 1600*

Blijf bezig zo.
  #3  
Oud 27-12-11, 21:00
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Vreemd :S
Pfff, ik wacht beter toch af als ik hier alle problemen van de gebruikers zo hoor
  #4  
Oud 27-12-11, 21:11
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nou m'n iPhone is gebricked, krijg hem niet meer uit DFU modus en daarom kan ik niet gebruikmaken van de pwned DFU.


Wat een rotzooi zeg

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 20:13 ----------

Fix Recovery lijkt te werken, zit nu op het Greenpois0n scherm.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 20:16 ----------

OK zit nu in pwned DFU als het goed is.

Ik ga het toch proberen met de gewone ISPW via iTunes zelf, wie weet werkt het.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 20:17 ----------

Error 1600.. Oké, uhm, ja, oké

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 december 2011 om 20:44 ----------

Ik heb het probleem gevonden! (Niet het probleem van de back-up, maar die van het herstellen.)


Als je Cydia gebruikt om te downgraden moet je een regeltje toevoegen in je hosts file zodat iTunes niet bij Apple checkt, maar bij Sauriks server. Heb ff een # ervoor gezet, zodat het niet actief is. iPhone is aan het herstellen
  #5  
Oud 27-12-11, 23:04
thepaddo thepaddo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 48
Standaard

Tja,

ik heb hezelfde probleem denk ik:
Voor de update naar ios5.0.1 gaat ie een copie maken, echter dat gaat niet:

"Tijdens het maken van een reservecopie van deze iPhone (-5000) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als U doorgaat, gaat al het materiaal op deze iPhone verloren"..

Wie het weet mag het zeggen
  #6  
Oud 28-12-11, 05:31
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Maak handmatig een back-up en begin daarna met herstellen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 05:11 ----------

Nou goed... Na Pkgbackup en een reboot (+ 3 harde resets) van in totaal 6 uur is het wel duidelijk dat ik 'm opnieuw moet herstellen..
  #7  
Oud 28-12-11, 12:31
Wilders4ever Wilders4ever is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thepaddo Bekijk bericht
Tja,

ik heb hezelfde probleem denk ik:
Voor de update naar ios5.0.1 gaat ie een copie maken, echter dat gaat niet:

"Tijdens het maken van een reservecopie van deze iPhone (-5000) heeft zich een fout voorgedaan. Wilt u doorgaan met het bijwerken van deze iPhone? Als U doorgaat, gaat al het materiaal op deze iPhone verloren"..

Wie het weet mag het zeggen
-5000 melding heeft te maken met je virusscanner. Moet je even uitzetten.

Had ik ook daarna kreeg ik -48 melding tijdens synchen. Ik word echt helemaal ziek van die iTunes rommel!
  #8  
Oud 28-12-11, 18:01
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Wat je het beste kunt doen is niet de Apple support pagina's lezen als het gaat om problemen als je een jailbreak hebt (gehad), maar gewoon googlen ernaar.
  #9  
Oud 28-12-11, 19:54
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Heb echt een probleem van gelijke orde. HELP
Een ugrade uitgevoerd naar 5.01 Na een tijd krijg ik op de scherm van mijn iphone een iTunes loge plus een usb stekker. Daar er niets gebeurde heb ik de iphone losgekoppeld van de computer en opnieuw aangesloten. Kreeg toen de melding de herstelmodus is actief u moet de iPhone herstellen.Vervolgens op herstellen gedrukt.Probeert ninderdaad te hestellen maar krijg na korte tijd de melding.Iphone kan niet worden hersteld . No 21 als foutcode. Ook dat allemaal gedaan. Virusscannur er uitgegooid. Maar geen resultaat blijft hetzelfde. Wat moet ik doen wat is fout enz.
  #10  
Oud 28-12-11, 19:56
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Ik krijg dezelfde error als ik wil updaten van 4.2.1 naar 5.0.1. Kan alleen kiezen door te gaan zonder reservekopie, maar dat vind ik ook geen optie omdat je dan alles kwijt bent als het mis gaat.

Iemand een oplossing?
  #11  
Oud 28-12-11, 20:21
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Hebben jullie Sauriks doorverwijzing verwijderd uit jullie hosts file op de pc? Zo nee, ff doen (google hoe).
  #12  
Oud 28-12-11, 21:55
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Error 43 heb ik.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 21:01 ----------

To this end, I have constructed a server that duplicates the functionality exposed by Apple's signature server, except using "on file" results rather than live requests.
All we need, then, is to make iTunes use it. Luckily, most operating systems also have the ability to locally define bypasses on specific hostnames through a file called hosts. Using this, we can redirect requests to Apple's signature server to Cydia.
So, open the file C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts (Windows) or /etc/hosts (Mac OS X) and add the following entry to the bottom of the file.
74.208.10.249 gs.apple.com



---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 december 2011 om 21:01 ----------

Die heb ik geblokt (een # er voor gezet in de hosts file). En ook 'save to cydia' uitgezet in TinyUmbrella.
Nog eens proberen.

Lukt het niet dan ga ik deze proberen:
I restored my phone to original setting. (backed up before I did this)
It then installed iOS 5 automatically, and then I got the option to set up as a new phone or use last back up...so didn't lose anything.
  #13  
Oud 28-12-11, 22:50
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ik heb ook een back-up gemaakt en daarna hersteld.. Gewoon updaten wilde niet, maar deze wijze werkte
  #14  
Oud 28-12-11, 23:14
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulpetrowiets Bekijk bericht
Heb echt een probleem van gelijke orde. HELP
Een ugrade uitgevoerd naar 5.01 Na een tijd krijg ik op de scherm van mijn iphone een iTunes loge plus een usb stekker. Daar er niets gebeurde heb ik de iphone losgekoppeld van de computer en opnieuw aangesloten. Kreeg toen de melding de herstelmodus is actief u moet de iPhone herstellen.Vervolgens op herstellen gedrukt.Probeert ninderdaad te hestellen maar krijg na korte tijd de melding.Iphone kan niet worden hersteld . No 21 als foutcode. Ook dat allemaal gedaan. Virusscannur er uitgegooid. Maar geen resultaat blijft hetzelfde. Wat moet ik doen wat is fout enz.
Inmiddels is mijn probleem opgelost door simpelweg de Firewall uit te schakelen. De oplossing is altijd simpel het zoeken naar de oplossing nooit.
  #15  
Oud 28-12-11, 23:16
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Werkt niet (aanpassen van hosts). Nu maar even backuppen en dan herstellen.
  #16  
Oud 29-12-11, 18:46
ekroeze86 ekroeze86 is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Stuur een bericht via MSN naar ekroeze86
Standaard

Ik probeer ook een update te doen naar 5.0.1 om deze vervolgens te jailbreaken met Redsn0w. Alleen wil itunes m'n iPhone helemaal niet updaten. Ik zit nou op 4.3.3 met jailbreak, en hij is ongeveer 30/35 minuten bezig met het updaten, hij maakt de update helemaal af totdat hij zegt 'je kunt de iphone nu loskoppelen'. Maar zodra ik hem loskoppel is er niks veranderd en draai ik nog steeds op 4.3.3. Respring of power helpt ook niet.
Heb 't al meerdere malen geprobeerd.. maar snap niet wat ik fout doe.

Heeft iemand dit ook.. en hopelijk een oplossing..=)
  #17  
Oud 30-12-11, 03:00
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Maak een back-up en klik daarna op herstel. Na het herstellen stel je ff de iPhone in en kies je om een back-up terug te zetten. Ik geloof (maar pin me er niet op vast) dat je dan ff moet loskoppelen en weer verbinden met de computer
  #18  
Oud 30-12-11, 12:16
WLA WLA is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 12
Standaard

Kreeg eerst ook een foutmelding -5000. Dan firewall uitgezet maar nu verschijnt er de foutmelding- 50. Kan in gewoon doorgaan met de update of bestaat de kans dat ik alles kwijt ben
  #19  
Oud 30-12-11, 13:55
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Maak een back-up en klik daarna op herstel. Na het herstellen stel je ff de iPhone in en kies je om een back-up terug te zetten.
Dit doen, want back-uppen via de update-knop werkt niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps downloaden en updaten werkt niet meer bostiaan iPhone Apps 17 21-02-11 22:33
iPhone: iphone3g updaten werkt niet? Myzelf667 Jailbreak 0 27-07-10 01:50
iPhone: Firmware updaten om te jailbreaken werkt niet Illuvattarr Jailbreak 8 11-03-10 17:58
Geswopte iphone werkt niet meer na updaten/reserve kopie terugzetten Sanders88 iPhone algemeen 2 02-11-09 21:08
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) Bunny iTunes 1 13-06-09 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.