//

Bijv. album naam veranderen wel in itunes niet op ipod touch 4g ios 5.0.1 jailbreak

Bijv. album naam veranderen wel in itunes niet op ipod touch 4g ios 5.0.1 jailbreak discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn ipod gejailbreakt (5.0.1) het kan misschien zijn dat het aan de jailbreak licht maar dat lijkt mij heeel sterk. Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 23:38
NoWayOut NoWayOut is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 71
Standaard Bijv. album naam veranderen wel in itunes niet op ipod touch 4g ios 5.0.1 jailbreak

Hallo,
Ik heb vandaag mijn ipod gejailbreakt (5.0.1) het kan misschien zijn dat het aan de jailbreak licht maar dat lijkt mij heeel sterk.

Maar ik wil bijvoorbeeld in itunes artiest album en plaatje veranderen. Dan staat er in itunes dat het gelukt is bijv:
artiest album plaatje
a b dom plaatje

word:
artiest album plaatje
ar ba cool plaatje

je snapt het wel. Maar op mijn ipod is het niet verandert er staat nog steeds het ouwe plaatje en de oude naam.

1. ik heb de veranderingen niet in mijn bibliotheek gemaakt de verandering zijn gemaakt in de afspeel lijsten (maar je ziet het ook bij ipod > muziek) onder het ipod plaatje
2. Ik heb al sync geprobeerd maar het hielp niet.
3. Ik heb de ipod al opnieuw opgestart maar dat mocht ook niet baten.

MM, had ook al zelf gegoogled meer mensen hebben er last van bij itunes 10.5 en ios 5 ze zeggen dat het aan itunes 10.5 licht. Op een itunes update maar wachten dan? Maar het werkt wel bij het eerste liedje van de afspeel lijst (daar word de naam etc wel verandert)

Alvast bedankt,
david
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Album-art/cover wel in itunes niet op iphone sizzla iTunes 20 24-07-13 15:05
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 11:26
iTunes blijft hangen en album is niet gedownload maar wel betaald Samcali iTunes 0 28-09-11 22:50
iTunes pakt iPod Touch (2G iOS 4.0) niet in 1 USB port TGYoshi iTunes 3 04-01-11 21:18
Windows: iTunes kan ipod touch (1G) na jailbreak niet meer vinden basovich iTunes 12 18-01-09 20:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.