//

hoe installeer ik libusb

hoe installeer ik libusb discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb dus gisteren mijn gejailbreakte iPhone 3G hersteld omdat ie zo langzaam was (dat had ik dus nooit moeten doen). Ik begon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-11, 23:47
Chrizzle Chrizzle is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Unhappy hoe installeer ik libusb

Hallo allemaal,

ik heb dus gisteren mijn gejailbreakte iPhone 3G hersteld omdat ie zo langzaam was (dat had ik dus nooit moeten doen).
Ik begon met foutmelding 2003, en na wat klooien kwam ik uit op de welbekende foutmelding 1015. Ik heb hem toen geprobeerd met tinyumbrella uit de herstelmodus te halen, maar dat werkte niet zoals gepland, toen kon ik alleen nog maar emergency calls maken en keurde hij mn simkaart af. Na 3 uur werk kreeg ik hem weer op foutmelding 1015 :s
Nou las ik hier en daar dat je hem met libusb en recboot uit de herstelmodus kon kicken, maar daar kwam ik na het downloaden en extracten van files niet helemaal uit.
Want als je libusb uitpakt, dat krijg je drie folders te zien; genaamd doc, examples en libusb, en daaronder een kleine 30 stuks aan verschillende soorten Files te zien waarop je kunt klikken en dan vervolgens moet kiezen met wat voor programma je het moet openen. En ik kan daaruit niet aflezen hoe ik libusb nu echt installeer.
Dus, wie kan mij helpen op de een of andere manier?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
1015, herstellen, herstelmodus, libusb, recboot



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe installeer je Clydia???? lollertjedude Jailbreak apps en thema's 1 01-07-10 18:24
Hoe installeer ik Cydia ? SyKoowBlast Archief 1 04-09-09 22:35
hoe installeer ik bosspreffs? northernstar Archief 1 04-05-09 13:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.