//

gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update

gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iPad en ook mijn iPhone heb ik nog niet heel lang. Op mijn Ipad heb ik een paar dagen geleden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 01:45
ldwaal ldwaal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Unhappy gekochte muziek in itunes (op iPad) terug te krijgen na update

Ik heb sinds kort een iPad en ook mijn iPhone heb ik nog niet heel lang.
Op mijn Ipad heb ik een paar dagen geleden wat muziek aangeschaft via iTunes. Omdat ik met iCloud werk en al mijn apps automatisch op mijn iPhone komen, dacht ik dat dat met muziek ook zou gebeuren. Maar dat deed het niet, toen ik zag dat ze ook niet in Itunes op mijn pc stonden, sloot ik mijn iPad vanavond aan mijn pc aan.
Maar ik plaats van hem te syncen, merkte ik na een paar minuten dat iTunes mijn iPad had gerestored, nu ziet ie er weer uit als toen ik hem voor het eerst aanzette! (leeg dus)
Het logische is dat ik wat verkeerd heb aangeklikt in iTunes. Hij gaf wel aan dat er een update was en dat het ik wel aangeklikt. Maar als er een nieuwe update is, wil dat dan zeggen dat hij alles opnieuw gaan instaleren? (en dat je hem dus eerst moet syncen?)
Mijn apps kan ik wel terug vinden via de appstore, dan staat een coudje bij en kan ik ze op nieuw aanklikken. Maar met mijn gekochte muziek is dat niet zo.
Ben ik nu alles kwijt?
Ik heb uiteraard al mijn bevestigen nog. en ook als ik inlog op mijn account en mijn bestel historie bekijk staat alles er, maar het staat het niet onder 'purchased'
Wie weet hoe ik het allemaal weer kan terug vinden? (enne wat heb ik verkeerd gedaan?)
Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-12, 17:45
KeepzD KeepzD is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Was de PC wel gemachtigd voor je de iPad eraan hing, en was het de enige PC die je gemachtigd hebt..?
De iPad kan namelijk maar met 1 iTunes tegelijk gesyncd worden, en daardoor kunnen dus ook al je aankopen verdwijnen.
  #3  
Oud 13-01-12, 17:49
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Helaas: eerder aangekochte muziek kun je (anders dan Apps) (in NL?) niet opnieuw gratis downloaden.

Misschien verandert dat als je iTunes Match aanschaft, of iTunes in the Cloud ook in NL beschikbaar komt?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 16-01-12, 13:42
ldwaal ldwaal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

@KeepzD ja dat wij hij zeker wel, en dit is ook de enige PC die ik gebruik met iTunes.
@XIII Das dan toch ook vreemd.
Hoe dan ook in heb inmiddels via de helpdesk gevraagd en heb inmiddels een aantal van mijn muziek terug. Er werd oa een nummer terug gezet in 'previously purchased' maar ook een paar nummer kwamen weer te voorschijn nadat ik heb had gesyncd.
Hoe dat precies is goedgekomen, kan ik dus helaas niet zeggen, aangezien ze voor het syncen niet op mijn iPad en ook niet in iTunes te zien waren..
er is ook een album die ik denk wel kwijt ben..
Reageren

Labels
itunes ipad update, muziek, syncen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe apps terug te krijgen op iphone 4 vanuit itunes. (ios 5 geinstalleerd) remcopeeters iTunes 9 17-01-12 18:04
Video: Gekochte films ipad 2 via itunes Justusiphone Muziek, foto & video 1 24-12-11 16:34
Mac OS X: Muziek terug naar itunes callous iTunes 3 26-07-11 20:00
Windows: itunes gekochte muziek weg frannie13 iTunes 0 07-12-10 12:15
Hoe contacten terug is itunes krijgen? wernerke iTunes 0 07-12-09 21:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.