//

iTunes crash bij aansluiten Iphone 4s

iTunes crash bij aansluiten Iphone 4s discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben redelijk nieuw hier en heb sinds kort een iPhone 4s. iTunes had ik langer ivm met een iPod shuffle. iTunes werkt gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-12, 21:38
timbosman timbosman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard iTunes crash bij aansluiten Iphone 4s

Hallo,

Ik ben redelijk nieuw hier en heb sinds kort een iPhone 4s. iTunes had ik langer ivm met een iPod shuffle.

iTunes werkt gewoon goed, ik kan mijn muziek afspelen en dergelijk zonder problemen. Als ik echter mijn telefoon aansluit en hij gaat syncen, dan crash iTunes bij stap 6 van 6. Er is geen foutnummer, behalve de melding dat iTunes niet meer werkt en afgesloten wordt.

Ik heb alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht ook niet baten. Mijn laptop werkt met Windows 7.

Hebben jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn? Als er meer info nodig is, laat het me ook maar weten. Het is erg vervelend, want ik kan nu geen nieuwe muziek erop zetten.

Alvast bedankt voor de moeite en de hulp!

Groet Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 01:00
wehoo wehoo is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

zie topic Itunes start maar een keer op.
  #3  
Oud 04-01-12, 14:44
timbosman timbosman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Niet hetzelfde probleem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wehoo Bekijk bericht
zie topic Itunes start maar een keer op.
Ik heb geen problemen met het opstarten of afsluiten van iTunes. Ik kan alleen mijn telefoon niet meer aansluiten. Dan, en alleen dan, stopt iTunes ermee.
  #4  
Oud 12-01-12, 14:26
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard

Jammer dat hier nog een antwoord op gegeven is want ik heb precies hetzelfde (!!) probleem als Tim, maar dan met de Iphone 3GS en Windows XP
Ook ik heb Itunes er volledig afgehaald en opnieuw geinstalleerd; hielp niks. Daarna met Apple gaan bellen en mailen maar die zeggen gewoon doodleuk dat Windows niet geschikt is om met Itunes te werken! Wat een gezwets want voor ik de laatste update 5) deed was er niks aan de hand en kon ik nog gewoon synchroniseren!
Op internet kan ik ook nergens de oplossing vinden, ik denk dat de volgende stap is om naar T-mobile te gaan waar ik abbonement heb lopen.
  #5  
Oud 12-01-12, 14:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je moet alles van Apple deinstalleren. Dus niet alleen iTunes. En daarna de laatste juiste versie van iTunes downloaden en installeren.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #6  
Oud 14-01-12, 16:08
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard

Jep ik heb ALLES van Apple weggehaald maar nee hoor, zonder enig resulaat
  #7  
Oud 14-01-12, 17:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Wanneer je je iPhone op een andere pc aansluit, met een andere usb kabel, crasht iTunes daar dan ook?
  #8  
Oud 15-01-12, 23:39
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard

Nou ik snap niet hoe ik dit kan checken want dan gaat ie toch synchroniseren met de gevens die daar in Itunes staan? Dat lijkt me niet handig. Zo had ik iemand op visite met een Ipod, toen we die aansloten op mijn Itunes begreep ie wel meteen dat het een ander apparaat was en van andere eigenaar maar wilde vervolgens meteen gaan synchronisreren met MIJn gegevens dus meteen stop gezet.
Het is wel opvallend dat ik hier bij de Iphoneclub had gelezen dat je nu ook Mediamonkey kan gebruiken ipv Itunes om te synchronisreren maar dat dit programma ook een fout geeft als ik wil gaan synchronisren met Iphone.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten Grample iTunes 11 21-01-15 15:55
iPhone herstart bij aansluiten iTunes chonazz iTunes 1 09-03-09 22:42
Sync probleem: iTunes bomt bij aansluiten iPhone e.male iTunes 3 22-02-09 15:57
crash van comp bij aansluiten iphone ovoda iPhone algemeen 15 24-11-08 23:35
Foto: computer crash bij aansluiten iphone gangster Muziek, foto & video 0 21-06-08 13:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.