//

Boeken lezen via iTunes

Boeken lezen via iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Een kleine vraag, is er een mogelijkheid om een aangekocht boek dat gesyncroniseerd is in iTunes op de computer te lezen want ik krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 19:15
Brunovds Brunovds is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kontich, België
Berichten: 7
Post Boeken lezen via iTunes

Beste,

Een kleine vraag, is er een mogelijkheid om een aangekocht boek dat gesyncroniseerd is in iTunes op de computer te lezen want ik krijg deze files niet open. Is hier een hulpmiddel voor nodig?

Thx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-12, 21:04
djdonkeykong djdonkeykong is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard

ik zal ook graag antwoord willen op deze vraag. ik wil zelf een boek kopen en nu heb ik een gratis boek gedownload en wil ik hem via de pc bekijken maar dat lukt niet.
  #3  
Oud 08-12-12, 21:28
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik heb me er ooit eens in verdiept (ik wist niet dat boeken die je via iTunes kan kopen alleen kan lezen op je iOS device dit in tegenstelling tot muziek, films etc.... ) maar ik kon geen oplossing vinden.

Ik was zover dat ik het boek kon inladen in een e-reader programma, maar dan zag je vervolgens alleen de titel, inhoudsopgave en nog iets. Maar niet de tekst van het boek. Waarschijnlijk dankzij de DRM die er op zit. Helaas dus.

Nu ben ik m'n iPhone dikwijls kwijt omdat m'n egaa dat ene boek ook nog wilde lezen.

Ik hoor het dan ook graag als iemand het wel gelukt is!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.