//

Verkeerde artiest namen van itunes naar iphone

Verkeerde artiest namen van itunes naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik itunes al jaren en synchroniseer dit altijd met mijn iphone. Nu heb ik onlangs mijn windows opnieuw geinstalleerd en weer opnieuw daar mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-01-12, 16:47
beterbart beterbart is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard Verkeerde artiest namen van itunes naar iphone

Ik gebruik itunes al jaren en synchroniseer dit altijd met mijn iphone. Nu heb ik onlangs mijn windows opnieuw geinstalleerd en weer opnieuw daar mijn muziek opgegooid. In itunes staan alle artiesten met de juiste naam maar op mijn iphone staan nu opeens de albumartiest namen. Dus als ik bijv. een nummer heb van The Verve dan staat in mn itunes ook letterlijk The Verve bij artiest maar als ik op mijn iphone naar muziek ga dan staat The Verve er helemaal niet tussen maar wel Cruel Intense sounds (wat onder albumartiest naam staat vermeld). Dit was voordat ik mn com herinstalleerde nooit het geval en nu opeens wel. Ik denk dus dat het te maken heeft met een bepaalde instelling die ik niet kan vinden dat hij de juiste artiest namen vermeld op mn iphone. Iemand een idee hoe ik dit moet oplossen? Allemaal handmatig veranderen is teveel werk gezien het bij honderden nummers het geval is.

ALVAST HEEL ERG BEDANKT VOOR HET LEZEN!!!!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-12, 17:17
beterbart beterbart is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

iemand al een idee????
Reageren

Labels
albumartiest, artiestnaam fout, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Naam van artiest ook apart weergeven?:S jantje123 Muziek, foto & video 0 06-04-09 16:03
Namen van simcard naar i phone??? plazapeet Archief 1 21-02-08 21:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.