iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: iTunes Match traag (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/109962-itunes-match-traag.html)

rubbyphone 18-01-12 10:10

iTunes Match traag
 
Sinds gister is mijn iTunes bibliotheek al meer dan 24 uur bezig met het omzetten van de nummers. Het zijn wel 19.516 nummers maar hij blijft nu al meer dan 5 uur hangen bij 6181 nummers (hij is in die 5 uur 3 nummers omhoog gegaan). Waar ligt dit aan?

Ik heb het proces al een paar keer opnieuw gestart, computer opnieuw opgestart en icloud uit en weer aangezet, maar helpt niets.

Screenshot (vanuit Logmein van mijn Mac op mijn iphone):
http://img441.imageshack.us/img441/7544/fotohc.png

colliehome 18-01-12 10:15

denk gewoon dat iedereen hiermee bezig is en het daarom wel wat zal duren ivm de servers van iTunes Match.

Olomouc 18-01-12 10:48

535
 
Bij mij hangt hij al 12 uur lang op nummer 535.... Geen idee waarom. Het lijkt wel met stukjes en brokjes te gaan. Eerst 120 nummers in de eerste 20 uur toen heel vlot naar 535 en nu al 12 uur niets meer.
Raar.

tomtom100 18-01-12 11:27

Bij mij hetzelfde. Ben al anderhalve dag bezig. Hangt nu op 4843...nog 13000 te gaan.

AppleHarry 18-01-12 12:38

ter verduidelijking :iTunes Match: Een ogenblik geduld aub... | Appletips

Misschien moet Apple op zijn beurt maar een weekje aan het iTunes Match abbo aanplakken..............:p

captainfs 18-01-12 22:13

Dus ik stel de volgende vraag aan Apple:
"I bought iTunes Match, but it doesn't seem to work. The process stalls at Step2.
Just for a test I cleaned my iTunes database, put 1 song in it, still hangs at step2.
How can I proceed to step 3?"

Antwoord binnen 10minuten. Eerst een popup in iTunes 'You are no longer subscribed to iTunes Match'. 5min later een mailtje:
Citaat:

Dear Jamie,

Thank you for contacting iTunes Store Support. My name is Jenny and I'll be happy to assist you.

I understand that the iTunes Match does not function as expected on the site. I know this can be disappointing, don't worry I'd be glad to help you with this.

After reviewing the circumstances of your case, we've determined that a full refund for your iTunes Match subscription is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In five to seven business days, a credit of 24.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the latest receipt for the subscription.

Thank you for choosing the iTunes Store. Apple appreciates your business. Have a nice day!

Sincerely,

Jenny
iTunes Store / Mac App Store Customer Support
Nice! Ik vroeg niet eens mijn geld terug!? Oldskool syncen!

XIII 18-01-12 22:15

@captainfs: dus je wilt/kunt nu geen gebruik meer maken van iTunes Match?

captainfs 18-01-12 22:17

Het werkte bij mij kennelijk niet zoals bij zovelen. Zelfs mijn test iTunes DB met 1 bij Beatport gekocht nummer bleef ook bijna 24u hangen op Stap 2.

Enfin, ik denk via de Express Lane (net echt een half uur geleden ofzo?) even melden en dan krijg je dit binnen 10 minuten als antwoord... naja... Geld terug iig en weer oude school synchroniseren.

Antwoord dus: nee ik ben nu weer Pre-iTunes Match en in mijn account staat 'iTunes Match expired, renew subscription' etc. etc.

XIII 20-01-12 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 761279)
Enfin, ik denk via de Express Lane (net echt een half uur geleden ofzo?) even melden

Wat bedoel je met "de Express Lane"?

iTunes Match presteert bij mij ver onder de maat; mogelijk heb ik die route ook nodig...

captainfs 20-01-12 21:07

https://expresslane.apple.com/Getpro....do?PRKEYS=PF4

Ik had (zonder te vragen) binnen 10min mijn geld terug. Kleine follow up: heb daarna weer aangemeld en nu loopt Match als een dolle.

Erg vreemd dat Apple me eerst mn geld terug gaf zonder dat ik het vroeg, daar hebben ze me ook geen antwoord op gegeven tot nu toe. Kleine mistake denk ik.

tomtom100 20-01-12 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 762220)
https://expresslane.apple.com/Getpro....do?PRKEYS=PF4

Ik had (zonder te vragen) binnen 10min mijn geld terug. Kleine follow up: heb daarna weer aangemeld en nu loopt Match als een dolle.

Erg vreemd dat Apple me eerst mn geld terug gaf zonder dat ik het vroeg, daar hebben ze me ook geen antwoord op gegeven tot nu toe. Kleine mistake denk ik.

Hoe werkt dat dan?

captainfs 20-01-12 22:49

Kies iTunes Store > overige (laatste optie) > nog een keer overige > dan invullen. Ordernummer heb je in een email gekregen.

Ik heb alleen gezegd dat Match niet werkte, vroeg niet eens m'n geld terug, maar denk dat dat een foutje van Apple was. In ieder geval had ik binnen 10min hulp.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:15.