//

iTunes Match traag

iTunes Match traag discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister is mijn iTunes bibliotheek al meer dan 24 uur bezig met het omzetten van de nummers. Het zijn wel 19.516 nummers maar hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-01-12, 11:10
rubbyphone rubbyphone is offline
• iOS 12.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Londen, United Kingdom
Berichten: 24
Standaard iTunes Match traag

Sinds gister is mijn iTunes bibliotheek al meer dan 24 uur bezig met het omzetten van de nummers. Het zijn wel 19.516 nummers maar hij blijft nu al meer dan 5 uur hangen bij 6181 nummers (hij is in die 5 uur 3 nummers omhoog gegaan). Waar ligt dit aan?

Ik heb het proces al een paar keer opnieuw gestart, computer opnieuw opgestart en icloud uit en weer aangezet, maar helpt niets.

Screenshot (vanuit Logmein van mijn Mac op mijn iphone):
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-12, 11:15
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

denk gewoon dat iedereen hiermee bezig is en het daarom wel wat zal duren ivm de servers van iTunes Match.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 18-01-12, 11:48
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard 535

Bij mij hangt hij al 12 uur lang op nummer 535.... Geen idee waarom. Het lijkt wel met stukjes en brokjes te gaan. Eerst 120 nummers in de eerste 20 uur toen heel vlot naar 535 en nu al 12 uur niets meer.
Raar.
__________________
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt....
  #4  
Oud 18-01-12, 12:27
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Bij mij hetzelfde. Ben al anderhalve dag bezig. Hangt nu op 4843...nog 13000 te gaan.
__________________
iPhone 5 fw7.1.2 + iPhone 3GS fw6.1.4 + iPhone4 fw7 + iPad2 fw7 en
AppleTV2 fw 5.0 + iPad Mini fw6.0.2 (JB'ed)
  #5  
Oud 18-01-12, 13:38
AppleHarry AppleHarry is offline
• iOS 14.0
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 86
Standaard

ter verduidelijking :iTunes Match: Een ogenblik geduld aub... | Appletips

Misschien moet Apple op zijn beurt maar een weekje aan het iTunes Match abbo aanplakken..............
  #6  
Oud 18-01-12, 23:13
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Dus ik stel de volgende vraag aan Apple:
"I bought iTunes Match, but it doesn't seem to work. The process stalls at Step2.
Just for a test I cleaned my iTunes database, put 1 song in it, still hangs at step2.
How can I proceed to step 3?"

Antwoord binnen 10minuten. Eerst een popup in iTunes 'You are no longer subscribed to iTunes Match'. 5min later een mailtje:
Citaat:
Dear Jamie,

Thank you for contacting iTunes Store Support. My name is Jenny and I'll be happy to assist you.

I understand that the iTunes Match does not function as expected on the site. I know this can be disappointing, don't worry I'd be glad to help you with this.

After reviewing the circumstances of your case, we've determined that a full refund for your iTunes Match subscription is an appropriate exception to the iTunes Store Terms and Conditions, which state that all sales are final. In five to seven business days, a credit of 24.99 EUR should be posted to the credit card that appears on the latest receipt for the subscription.

Thank you for choosing the iTunes Store. Apple appreciates your business. Have a nice day!

Sincerely,

Jenny
iTunes Store / Mac App Store Customer Support
Nice! Ik vroeg niet eens mijn geld terug!? Oldskool syncen!
__________________
ATCbox Stream Player app developer | iPhone 4 16GB Zwart | Macbook Pro 2010

Laatst gewijzigd door captainfs; 18-01-12 om 23:49.
  #7  
Oud 18-01-12, 23:15
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 18.0.1
• iPadOS 17.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.083
Standaard

@captainfs: dus je wilt/kunt nu geen gebruik meer maken van iTunes Match?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 18-01-12, 23:17
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Het werkte bij mij kennelijk niet zoals bij zovelen. Zelfs mijn test iTunes DB met 1 bij Beatport gekocht nummer bleef ook bijna 24u hangen op Stap 2.

Enfin, ik denk via de Express Lane (net echt een half uur geleden ofzo?) even melden en dan krijg je dit binnen 10 minuten als antwoord... naja... Geld terug iig en weer oude school synchroniseren.

Antwoord dus: nee ik ben nu weer Pre-iTunes Match en in mijn account staat 'iTunes Match expired, renew subscription' etc. etc.
  #9  
Oud 20-01-12, 17:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 18.0.1
• iPadOS 17.7
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captainfs Bekijk bericht
Enfin, ik denk via de Express Lane (net echt een half uur geleden ofzo?) even melden
Wat bedoel je met "de Express Lane"?

iTunes Match presteert bij mij ver onder de maat; mogelijk heb ik die route ook nodig...
  #10  
Oud 20-01-12, 22:07
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

https://expresslane.apple.com/Getpro....do?PRKEYS=PF4

Ik had (zonder te vragen) binnen 10min mijn geld terug. Kleine follow up: heb daarna weer aangemeld en nu loopt Match als een dolle.

Erg vreemd dat Apple me eerst mn geld terug gaf zonder dat ik het vroeg, daar hebben ze me ook geen antwoord op gegeven tot nu toe. Kleine mistake denk ik.
  #11  
Oud 20-01-12, 23:30
tomtom100 tomtom100 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door captainfs Bekijk bericht
https://expresslane.apple.com/Getpro....do?PRKEYS=PF4

Ik had (zonder te vragen) binnen 10min mijn geld terug. Kleine follow up: heb daarna weer aangemeld en nu loopt Match als een dolle.

Erg vreemd dat Apple me eerst mn geld terug gaf zonder dat ik het vroeg, daar hebben ze me ook geen antwoord op gegeven tot nu toe. Kleine mistake denk ik.
Hoe werkt dat dan?
  #12  
Oud 20-01-12, 23:49
captainfs captainfs is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Wenen
Berichten: 44
Standaard

Kies iTunes Store > overige (laatste optie) > nog een keer overige > dan invullen. Ordernummer heb je in een email gekregen.

Ik heb alleen gezegd dat Match niet werkte, vroeg niet eens m'n geld terug, maar denk dat dat een foutje van Apple was. In ieder geval had ik binnen 10min hulp.
Reageren

Labels
itunes, itunes match, mac lion, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.