//

mijn laptop ziet I tunes niet meer op internet

mijn laptop ziet I tunes niet meer op internet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, heb me net aangemeld op dit forum omdat ik even niet meer weet wat te doen. Het volgende: Itunes en mijn Iphone 4 werkte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-12, 12:45
chris63 chris63 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard mijn laptop ziet I tunes niet meer op internet

Hallo, heb me net aangemeld op dit forum omdat ik even niet meer weet wat te doen. Het volgende: Itunes en mijn Iphone 4 werkte prima totdat ik enkele weken geleden de update(5.01) ging downloaden naar mijn Iphone.. tijdens die aktie ging er van alles mis.. mijn Laptop synchroniseert niet meer met mijn telefoon en ik kan Itunes niet meer benaderen op internet... Programma verwijderd volgens Apple werkmethode, daarna Itunes opnieuw geinstalleerd.. niets dus.. mijn muziek staat gewoon onder bibliotheek maar zodra ik naar de store ga, loopt hij vast en kan ik niets meer.. Wie kan mij hiermee helpen??
Bedankt, Chris.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 16:39
Rigtermi Rigtermi is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard Inloggen op iStore niet meer mogelijk

Mijn schoonvader heeft precies ditzelfde probleem. Inloggen op de iStore leidt tot een halfgevulde voortgangsbalk en daarna gebeurt er niets meer. Je kunt wel van account wisselen en hij geeft ook aan dat het een geldig account is, maar het saldo van het account wordt niet meer getoond.

Daarnaast valt er ook niet te synchroniseren. Zijn iPad heeft nog iOS 4, maar omdat synchroniseren niet meer lukt kan deze niet worden geupdate
  #3  
Oud 22-01-12, 20:16
chris63 chris63 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rigtermi Bekijk bericht
Mijn schoonvader heeft precies ditzelfde probleem. Inloggen op de iStore leidt tot een halfgevulde voortgangsbalk en daarna gebeurt er niets meer. Je kunt wel van account wisselen en hij geeft ook aan dat het een geldig account is, maar het saldo van het account wordt niet meer getoond.

Daarnaast valt er ook niet te synchroniseren. Zijn iPad heeft nog iOS 4, maar omdat synchroniseren niet meer lukt kan deze niet worden geupdate
Nu dat is dus exact mijn probleem, hoe nu verder?? bedankt.
  #4  
Oud 22-01-12, 21:54
Rigtermi Rigtermi is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Overigens maakt ook de recente update naar de laatste versie van iTunes geen verschil.

Wie helpt ons ?
  #5  
Oud 23-01-12, 09:54
elbel elbel is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Heb soortgelijk probleem...Als ik itunes aanklik, lijkt het of hij verbinding maakt maar opeens wordt de internetverbinding verbroken....kan niks meer met iphone qua updaten etc....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update IOS5 ziet Itune mijn Iphone niet meer Tegdub iPhone algemeen 2 13-11-11 19:55
laptop ziet iphone niet eduardbos iPhone algemeen 1 29-12-10 14:36
nieuwe laptop ziet iphone niet bovenj iPhone algemeen 4 16-08-10 22:41
Windows: Mijn Computer ziet iTunes niet meer? de_Surinamer iTunes 3 03-05-10 00:14
Krijg mijn i-tunes niet op mijn I-phone gedownload merelvandooren iPhone algemeen 5 28-11-09 00:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.