//

Iphone 4s kan niet worden hersteld, iTunes error (1)

Iphone 4s kan niet worden hersteld, iTunes error (1) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds dinsdag een iPhone 4s. Het heeft tot en met gisteren gewerkt. Gisteravond had ik plotseling geen netwerk meer (T-mobile). Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-12, 23:59
Cuunii Cuunii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Iphone 4s kan niet worden hersteld, iTunes error (1)

Hallo,

Ik heb sinds dinsdag een iPhone 4s. Het heeft tot en met gisteren gewerkt. Gisteravond had ik plotseling geen netwerk meer (T-mobile). Ik heb de iPhone opnieuw opgestart, sim-kaart eruit gehaald en weer opnieuw erin, reset gegeven, maar zonder enig succes. Daarna besloot ik de iPhone via iTunes te herstellen. Eerst een back-up gemaakt, en daarna proberen te herstellen. Herstellen lukte niet, want op ongeveer 70% hield de herstel ermee op, en ik kreeg de volgende melding, iPhone kan niet worden hersteld. Er stond ook (1) bij. Meerdere malen geprobeerd, maar alsnog de zelfde melding. Ik heb het ook geprobeerd om eerst de iPhone in DFU te zetten en daarna te herstellen, alsnog geen succes.

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-01-12, 09:24
jogti jogti is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cuunii Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds dinsdag een iPhone 4s. Het heeft tot en met gisteren gewerkt. Gisteravond had ik plotseling geen netwerk meer (T-mobile). Ik heb de iPhone opnieuw opgestart, sim-kaart eruit gehaald en weer opnieuw erin, reset gegeven, maar zonder enig succes. Daarna besloot ik de iPhone via iTunes te herstellen. Eerst een back-up gemaakt, en daarna proberen te herstellen. Herstellen lukte niet, want op ongeveer 70% hield de herstel ermee op, en ik kreeg de volgende melding, iPhone kan niet worden hersteld. Er stond ook (1) bij. Meerdere malen geprobeerd, maar alsnog de zelfde melding. Ik heb het ook geprobeerd om eerst de iPhone in DFU te zetten en daarna te herstellen, alsnog geen succes.

Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!
installeer itunes opnieuw en download gelijk de nieuwe itunes
en probeer het dan opnieuw
  #3  
Oud 23-01-12, 14:01
Cuunii Cuunii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Geprobeerd, maar alsnog loopt het vast bij, firmware herstellen.. zelfde foutmelding.
  #4  
Oud 23-01-12, 16:20
keesdr keesdr is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 150
Standaard

Hier precies hetzelfde!
  #5  
Oud 23-01-12, 17:06
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

probeer het eens op een andere pc of laptop of mac.
mij lukt het niet mijn ipad2 te update met mijn pc..maar gelukkig wel op mijn laptop.
computer kan je het beste ook helemaal opnieuw opstarten en soms werkt het ook beter op een andere usb poort.
kan soms ook helpen de andere usb poorten niet te gebruiken.

error 1 heeft vaak te maken met verkeerde herstel mode van je telefoon.
Zet je telefoon ook eerst in goede dfu mode ...en niet in hertel mode
verschil zit in dat herstel mode zie je een plaatje van een apple usb kabel en dfu zie je een zwart scherm.
handleiding hiervoor staan heel veel op youtube


bv: How to Put Your iDevice into DFU Mode - YouTube

Als alles niet helpt even langs een apple store gaan? weet niet of iemand hier ervaring mee heeft? of bij t-mobile.
Of bij zo'n telefoon winkel willen ze je ook wel eens helpen...spreek wel vantevoren af betreffende kosten.

Laatst gewijzigd door dutchyme; 23-01-12 om 17:18.
  #6  
Oud 23-01-12, 22:08
Cuunii Cuunii is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

@dutchymme,

ik heb alles geprobeerd, ik heb eerst op een ander usb-poort gedaan, werkte niet, ander pc, ook niet.. Ik heb het meerdere malen geprobeerd in DFU mode, enige vraag die bij me opkomt is, moet het beeld ook zwart blijven tijdens het herstel via iTunes?, want in DFU zetten lukt wel, als ik dan herstel klik bij itunes, spring er een apple logo met een balk eronder op de iPhone, en als het dat vastloopt, springt de telefoon terug naar de itunes-logo met kabel op telefoon.

Ik heb al met t-mobile gebeld, en zij kwamen er ook niet uit wat het probleem zou zijn, ik krijg over 10 werkdagen een nieuwe iphone, als ik 'm ontvang, moet ik dus de oude terugsturen. Maar ik vroeg me dus af of dit probleem verholpen kan worden, voor het geval dat het weer gebeurd.
  #7  
Oud 23-01-12, 22:16
dutchyme dutchyme is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 81
Standaard

volgen mij moet hij zwart blijven en tijdens het proces even wit oplichten.

Duurde bij mijn ipad 2 ook lang eer het werkte.

Goede service van t-mobile.
Dat heb ik ook met een telefoon gehad die helemaal niets meer deed,werd aan de deur omgeruild echt goed.

Mijn ipad 2 kwam echter uit de usa...kost daar maar 300 euro.
Had dan naar apple shop moeten gaan of opsturen naar:
Garantie op buitenlandse iPhones: zo werkt het - iPhone - iPhoneclub.nl

Is me gelukkig gelukt.
staan veel artikelen op iphoneclub
iphone kan niet worden hersteld.
sie ook hieronder soortgelijke discussies

veel succes
  #8  
Oud 22-12-12, 18:08
mauricebaur mauricebaur is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik heb een zelfde probleem, error (-1) en krijg mijn 4s ook niet meer aan de gang, hoe is dit op te lossen? buiten om terug te gaan naar de apple store, want hij was gejailbreak voordat de error onstond.

help! -_-
  #9  
Oud 09-08-15, 23:19
snelleerwin snelleerwin is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 1
Standaard

Ik zit ook met hetzelfde probleem, kan niet zonder m'n telefoon! HELP, Iemand??!
  #10  
Oud 10-08-15, 10:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes error 1 of -1 wijst steeds op een hardware probleem. Vaak een probleem met flash RAM in de radiochips.
Reageren

Labels
foutmelding, herstel, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kan niet worden hersteld,.... AvdH001 Jailbreak 24 21-01-12 15:55
Windows: iTunes geeft bij herstellen iPhone kan niet worden hersteld. slinky89 iTunes 1 30-03-11 00:53
iPhone kan niet worden hersteld ? RestlessIP iPhone algemeen 3 17-01-11 17:25
iphone 3gs kan niet worden hersteld via itunes??? Erhan iTunes 7 07-10-09 17:45
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) i(Phone) iPhone algemeen 3 26-09-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.