//

Itunes herkent mijn Iphone niet meer

Itunes herkent mijn Iphone niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na van alles geprobeerd te hebben, blijf ik nu echt haken op het beeld "Verbind met Itunes" maar Itunes wilt mijn Iphone dus niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-12, 01:24
SuzanneYana SuzanneYana is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Itunes herkent mijn Iphone niet meer

Na van alles geprobeerd te hebben, blijf ik nu echt haken op het beeld "Verbind met Itunes" maar Itunes wilt mijn Iphone dus niet meer herkennen. Veel gelezen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Help me please!!!!! Moet ook nog wakker worden op goed geluk, aangezien ik mijn wekker nu ook niet meer heb. ZUCHT
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 02-04-13 23:33
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. Antonia iTunes 0 20-11-11 11:51
Itunes herkent mijn iphone niet, wel die van mijn man. Hoe nu updaten? lobarlabel iTunes 9 01-11-11 14:53
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 17:34
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer 00melo00 Jailbreak 0 31-03-10 07:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.