//

Ipod en Itunes problem

Ipod en Itunes problem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sup gasten! Ik heb een beetje zitten zoeken op internet maar ik kan geen antwoord op mijn probleem vinden.. Ik heb nu ongeveer 3 jaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-01-12, 22:48
KPT KPT is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Ipod en Itunes problem

Sup gasten!

Ik heb een beetje zitten zoeken op internet maar ik kan geen antwoord op mijn probleem vinden..

Ik heb nu ongeveer 3 jaar lang een Ipod van 32GIG. 3 jaar lang was het geen probleem om muziek + films op mijn iPod te zetten via iTunes, maar ongeveer 3 weken lang lukt dit niet meer.

Ten eerste vraagt hij of ik hem wil update naar Ios5 ofzo? Als ik dat wil doen loopt iTunes vast als hij een reservekopie van mijn iPod wilt maken..
(ook Itunes opnieuw installeren helpt niet)

Daarnaast als ik een liedje sleep naar mijn iPod duurt het ONGELOFELIJK lang voordat die erop staat en als ik hem wil afspelen op mijn iPod slaat hij automatisch het nummer over en gaat naar het volgende nummer.

Wat is het probleem? Iets met iTunes of is mijn iPod voor zijn doen oud?
Ik hoop dat jullie mij willen helpen! 3 weken lang met dezelfde muziek lopen wordt ik gek van ;p

mvg
KPT
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch(1G) Renamed 'Library' folder in ssh, big problem grassje iPhone algemeen 4 22-08-11 10:44
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 18:56
iPhone 3G: I Have A Problem :( cognomen Unlock 1 20-05-10 07:37
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! The_Sound_of_Silence iTunes 0 04-04-08 01:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.