//

Draadloos synchroniseren met iTunes lukt niet

Draadloos synchroniseren met iTunes lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 met iOS 5. Dit zou betekenen dat ik draadloos moet kunnen synchroniseren met iTunes via mijn Wi-Fi netwerk. Op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-01-12, 13:49
jacco9205 jacco9205 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Question Draadloos synchroniseren met iTunes lukt niet

Ik heb een iPhone 4 met iOS 5. Dit zou betekenen dat ik draadloos moet kunnen synchroniseren met iTunes via mijn Wi-Fi netwerk.

Op mijn Windows pc heb ik iTunes (10.5.3.3) geopend en mijn pc en mijn iphone zijn verbonden met Wi-Fi. mijn iPhone zit ook aan de oplader. Toch lukt het niet om te synchroneren met mijn pc. (zie foto)

Met het kabeltje ertussen werkt wel gewoon maar draadloos niet.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0532.jpg‎ (34,8 KB, 24x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-12, 15:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Staat dat ook ingesteld vooraan op je itunes?
Je sluit eerst eens met kabeltje aan, dan zie je vooraan opties om aan te vinken, daar kan je Wi-Fi synchen aanklikken.

Ik ben er ondertussen vanaf gestapt van dat Wi-Fi synchen, via kabel gaat sneller en beter en blijf ik zoveel niet hangen.
  #3  
Oud 26-01-12, 18:59
jacco9205 jacco9205 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 8
Standaard

Ok bedankt! Stom van me dat ik dat niet gezien heb. Het werkt nu wel.
Maar ik denk dat ik ook gewoon het kabeltje blijf gebruiken. het gaat inderdaad en stuk langzamer.
  #4  
Oud 20-07-13, 18:07
RAZ RAZ is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard

Bij mij werkt het niet hoor, ik gebruik overigens wél een antivirus programma hoe moet ik deze dan evt. instellen?
  #5  
Oud 20-07-13, 18:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAZ Bekijk bericht
Bij mij werkt het niet hoor, ik gebruik overigens wél een antivirus programma hoe moet ik deze dan evt. instellen?
Kijk na of de firewalls die je gebruikt het Bonjour protocol niet blokkeren. Normaal zet iTunes de benodigde poorten open in de Windows Firewall, maar niet in firewalls van derden.
  #6  
Oud 20-07-13, 20:52
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

En check ook of het onderste vinkje van dit tabblad aangevinkt staat:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (58,7 KB, 10x gelezen)
  #7  
Oud 25-07-13, 08:22
Xander75 Xander75 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een vergelijkbaar probleem dat af en toe voorkomt: iTunes geeft 2 apparaten aan. Als ik mijn iPhone via Wi-Fi wil laten synchroniseren dan krijg ik via het toestel soms geen verbinding, en als ik via iTunes kies om dit te doen dan gaat hij zoeken en verbreekt dan de verbinding met het toestel. Dit gebeurd ook wel eens met de iPad. Via kabel verbinden geeft geen problemen, maar zodra de kabel verwijderd word dan vindt iTunes het toestel ook niet meer. De enige manier om via Wi-Fi dan weer verbinding te krijgen is om de Mac te rebooten. Dit overkwam mij in het verleden af en toe maar nu is het al de 3e keer deze week. Ligt er misschien een programmatje dwars of kan het misschien aan de router liggen oid?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Apps synchroniseren lukt niet (probleem met machtigingen) zzrick600 iTunes 3 29-07-14 20:51
Synchroniseren met muziekbibliotheek lukt niet goed mmvdk iTunes 3 22-08-11 09:05
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad Gijsbert60 iPad algemeen 1 28-12-10 18:43
synchroniseren met MS Exchange lukt niet rhgoud iTunes 1 22-10-10 23:52
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren iCulture Jailbreak apps en thema's 11 09-06-10 11:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:05.