vlak voor het einde van de synchronisatie blijft itunes hangen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik bijna klaar ben met synchroniseren van mijn ipod springt het laadschermpje over naar 'wachten tot onderdelen worden gekopieerd'. weet iemand wat je hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vlak voor het einde van de synchronisatie blijft itunes hangen
als ik bijna klaar ben met synchroniseren van mijn ipod springt het laadschermpje over naar 'wachten tot onderdelen worden gekopieerd'.
weet iemand wat je hier mee moet doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan soms meerdere minuten duren maar mag wel geen 15min duren natuurlijk.
Ist via kabel? Ik weet dat je dit sneller zal tegen komen als je het via Wi-Fi doet. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
timosha -->nee, nooit. het duurt ruim 1 uur en daarna heb ik hem weer nodig dus dan annuleer ik het en sluit verwijder ik het snoertje...
|
|
|||
|
|||
Sorry, dan kan ik niet helpen. Ik ken dit probleem alleen met de iPod Cache van iPhoto.
Succes verder |
Labels |
itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 | swakes | iPhone algemeen | 0 | 03-09-10 01:21 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
TomTom: Tomtom blijft hangen bij synchronisatie | tonimacaroni | iPhone Navigatie | 0 | 26-08-09 21:47 |
iphone blijft hangen bij het logo | mrgoolie | Unlock [archief] | 11 | 28-11-07 19:00 |
|
|