//

Betalen App Store ipad 2 met Itunes Card?

Betalen App Store ipad 2 met Itunes Card? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze week trotse eigenaar van een ipad 2. Uiteraard al heel wat mee gespeelt en uitgevogelt en ben nu aangekomen op het punt om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-01-12, 13:40
theplayer theplayer is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Exclamation Betalen App Store ipad 2 met Itunes Card?

Sinds deze week trotse eigenaar van een ipad 2.
Uiteraard al heel wat mee gespeelt en uitgevogelt en ben nu aangekomen op het punt om betaalde apps en games aan te schaffen.

Is het mogelijk om met een iTunes card van 20,- met je Ipad 2 aankopen te doen in de App store?

Heb hier en daar gezocht maar het is mij helaas (nog) niet duidelijk of dit mogelijk is.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-12, 13:52
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Ja, dat is mogelijk.
  #3  
Oud 27-01-12, 14:01
theplayer theplayer is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor het antwoord!

Hoe gaat dit precies in zijn werk na het aanschaffen van zo'n kaartje? Kan ik bij betalen dan aangeven dat ik een iTunes card heb en hiermee wil betalen? moet ik een ander account aanmaken op iTunes zelf ipv account welke aangemaakt is op de Ipad 2 ? etc..
  #4  
Oud 27-01-12, 14:07
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Na het aanschaffen van zo'n kaartje krijg je een code. Deze kan je in de Appstore of in de iTunesstore inwisselen. In het hoofdscherm (uitgelicht), kan je naar beneden scrollen en op 'wissel in' drukken. Als je hier dan de code invoert, krijg je het tegoed op je account (Apple-ID). Een Apple-ID heb je inderdaad aangemaakt toen je bent gestart met je Ipad 2.
  #5  
Oud 27-01-12, 14:17
theplayer theplayer is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

Nogmaals bedankt, dat gaat dan super simpel en snel! was al bang dat ik hem moest gaan syncen/connecten met computer en hoop moest gaan doen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
Na het aanschaffen van zo'n kaartje krijg je een code. Deze kan je in de Appstore of in de iTunesstore inwisselen. In het hoofdscherm (uitgelicht), kan je naar beneden scrollen en op 'wissel in' drukken. Als je hier dan de code invoert, krijg je het tegoed op je account (Apple-ID). Een Apple-ID heb je inderdaad aangemaakt toen je bent gestart met je Ipad 2.
  #6  
Oud 27-01-12, 16:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het lijkt mij zinvol de handleiding van de iPad goed te bestuderen. Als je 'm in Google opzoekt kun je 'm in iBooks zetten. Daar heb ik heel wat handleidingen staan, ook van huishoudelijke apparatuur.
  #7  
Oud 27-01-12, 16:40
theplayer theplayer is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 6
Standaard

heb je helemaal gelijk in maar op 3 kaartjes en een sticker of 2 na had ik geen handleiding gevonden. Valt me wel tegen van Apple. Maargoed blijkbaar kan je hem wel downloaden, ik ben namelijk wel iemand die altijd de handleiding als eerste helemaal doorleest voor ik iets gebruik op nu dus na ;-)
  #8  
Oud 27-01-12, 16:45
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Handleiding staat ook gewoon bij de bladwijzers in Safari. Veel plezier met de iPad!

En HIER vind je de pdf, inderdaad erg handig om die in iBooks te hebben.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #9  
Oud 08-06-12, 21:58
Heroicdemon Heroicdemon is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
Na het aanschaffen van zo'n kaartje krijg je een code. Deze kan je in de Appstore of in de iTunesstore inwisselen. In het hoofdscherm (uitgelicht), kan je naar beneden scrollen en op 'wissel in' drukken. Als je hier dan de code invoert, krijg je het tegoed op je account (Apple-ID). Een Apple-ID heb je inderdaad aangemaakt toen je bent gestart met je Ipad 2.
Maar welke optie tijdens het aankopen moet je dan kiezen? Optie geen? Maar wat gebeurd er daarna dan want ik heb meafres en telefoonnummer ook ingevuld. Krijg je het dan thuis gestuurd of gaat het via dat tegoed en krijg je geen rekening of bevestigi sbrief naar huis gestuurd
Reageren

Labels
card, ipad 2, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes Card 4 halen 3 betalen keymaker Chat en geruchten 1 22-03-10 23:38
Windows: iTunes Gift Card voor App Store Casper M iTunes 4 17-07-09 09:08
Windows: iTunes store ...Apps betalen met cadeaubonnen ?? alo-b iTunes 133 30-12-08 09:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:55.