iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   synchronisatie wordt hervat als pc beschikbaar is (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/111807-synchronisatie-wordt-hervat-pc-beschikbaar.html)

deus1970 10-02-12 01:51

synchronisatie wordt hervat als pc beschikbaar is
 
Beste allen,

Een groentje hier alhoewel ik mijn Iphone al enkele jaren heb.
Tot op heden nooit problemen ondervonden, ik ben maw een meer dan tevreden gebruiker.

Tot ik enkele weken geleden de upgrade naar ios5 installeerde.

Opeens werd de tekstinvoer veel trager, maar daar kan ik nog mee leven. Eigenlijk loopt ie in zijn geheel niet meer zo lekker als voorheen.

Echter itunes herkent de iphone niet meer, en ik kan dus niet meer synchroniseren. Ik heb hiermee voordien nooit enig probleem ondervonden.
iTunes loopt ook telkens vast.
Wanneer ik Wi-Fi tunes synchr. probeer uit te voeren krijg ik de melding: "synchronisatie wordt hervat als pc beschikbaar is"
Ik werk met windows 7, en windows herkent het toestel wel (als camera opslag)

Ik heb het forum hier al een beetje doorlopen en het volgende reeds geprobeerd.

1) itunes-herstel uitgevoerd (sindsdien loopt itunes wel niet meer vast)
2) pc herstart
3) iphone volledig uitgezet, en terug herstart
4) firewall uitgeschakeld (ik heb geen idee of dit hier iets mee te maken kan hebben, maar ik dacht proberen kan geen kwaad)

Nu ben ik echt ten einde raad....

Maar misschien zijn er onder jullie apple-experts die hiervoor wel een oplossing kunnen vinden.

Alvast 1000x dank voor elke tip.

groetjes

Markie 10-02-12 10:41

Heb je recentelijk onderdelen uitgezet in het opstart menu van Windows 7? (MSCONFIG) Er zijn wat essentiële onderdelen daar zoals bonjour die nodig zijn voor het herkennen van je iphone en voor de synchronisatie.

Probeer andere itunes helemaal opnieuw te instaleren.

driess 10-02-12 10:43

ik heb ook dat itunes vast loopt,bij mij komt dat waarschijnlijk door bestand apsdeamon.exe.word gebruikt voor sync. via Wi-Fi geloof ik.
gisteravond kon ik ook niet sync. met itunes ,werd geen verbinding tot stand gebracht,maar vanochtend deed hij het wel weer.waarom weet ik ook niet???

groet Driess

Guest-20180925190238 10-02-12 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driess (Bericht 770117)
ik heb ook dat itunes vast loopt,bij mij komt dat waarschijnlijk door bestand apsdeamon.exe.word gebruikt voor sync. via Wi-Fi geloof ik.

apsdeamon wordt gebruikt voor synchronisatie via iCloud :)

deus1970 10-02-12 16:00

1000x dank Markie, u hebt het aan het rechte eind.......door een programma tuneup utilities werd oa bonjour gestopt. Ik had deze in turbo-modus gezet.....
Toppie!!!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2012 om 15:00 ----------

Ook aan alle andere, hartelijk dank om mee te zoeken naar een oplossing


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.