iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   update itunes apps lukt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/112036-update-itunes-apps-lukt-niet.html)

alexi 13-02-12 21:50

update itunes apps lukt niet
 
Beste Lezer,

Ben hier nieuw op dit forum en weet niet of dit de geschikte plaats is om deze vraag te stellen. Excuus als dit dus hier niet het geval is. Na een jailbreak van mijn Iphone 4s ondervind ik problemen met update's van mijn appstore apps die ik voor de jailbreak op mijn iphone had staan. Wanneer ik de app wil updaten loopt het blauwe balkje voor meer dan de rest vol en stopt met de foutmelding:

app kan niet worden gedownload. bijv docs to go kan op dit moment niet worden geinstalleerd.

Kan de app dus nu ook niet gebruiken omdat het process keer op keer opnieuw begint.

Hoop op snelle hulp! Thanx

hanske636 13-02-12 22:41

App verwijderen en terug installeren.

alexi 13-02-12 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hanske636 (Bericht 770942)
App verwijderen en terug installeren.

Dank voor de reactie, dit heb ik al bij meer apps gedaan. Omdat docs to go bestanden bevat en mijn business card reader ook hoop ik op een andere oplossing. Begrijp ik goed dat dit de enige optie is.

Is dit een bekend probleem? Kan voor de rest niet vinden op het net.

KvdS 14-02-12 10:15

Ga eerst de DocToGo bestanden syncen met je PC. Op de site van DocToGo kan je het Windows programma downloaden. Als je bestanden veilig zijn dan kan je de bovenstaande optie veilig uitvoeren.
Succes.

Sorry je eerste item heb ik niet goed gelezen, ja dit gaat lastiger worden.
Als het goed is heb je nog een backup.
Hestel die op je iPhone.
Dan de DocToGo documenten veiligstellen en hierop de bovenstaande oplossing uitvoeren of zelfs terug gaan naar je niet jailbreak versie.

Nogmaals succes.

alexi 14-02-12 11:05

[QUOTE=KvdS;771013]Ga eerst de DocToGo bestanden syncen met je PC. Op de site van DocToGo kan je het Windows programma downloaden. Als je bestanden veilig zijn dan kan je de bovenstaande optie veilig uitvoeren.
Succes.

Sorry je eerste item heb ik niet goed gelezen, ja dit gaat lastiger worden.
Als het goed is heb je nog een backup.
Hestel die op je iPhone.
Dan de DocToGo documenten veiligstellen en hierop de bovenstaande oplossing uitvoeren of zelfs terug gaan naar je niet jailbreak versie.

Nogmaals succes.[/QUOT

Er moet toch een tweak zijn om dit te kunnen omzeilen? Lokaal opgeslagen gegevens raak ik op deze manier kwijt bij enkele apps.

Wat als er binnen afzienbare tijd nog een update vrijkomt? Blijven dit de perikelen van een jailbreak?

Guest-20180925190238 14-02-12 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexi (Bericht 771027)
Wat als er binnen afzienbare tijd nog een update vrijkomt? Blijven dit de perikelen van een jailbreak?

Ik heb vandaag een update gedaan van DocsToGo op een iPhone 4S en een iPad 2. Één update via iTunes en één update direct op de iPad 2.

Dit probleem heeft niets te maken met de jailbreak op zich. Het kan te maken hebben met apps die op een minder "orthodoxe" manier op het iDevice zijn terecht gekomen.

alexi 14-02-12 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 771029)
Ik heb vandaag een update gedaan van DocsToGo op een iPhone 4S en een iPad 2. Één update via iTunes en één update direct op de iPad 2.

Dit probleem heeft niets te maken met de jailbreak op zich. Het kan te maken hebben met apps die op een minder "orthodoxe" manier op het iDevice zijn terecht gekomen.

Bedankt voor reactie, het probleem is dus niet bekend en altijd aanwezig... Zoals in het bericht vermeld gaat het juist om originele betaalde en gratis apps uit de appsstore? Vind de jailbreak super maar dit vind ik gewoon een issue wat ik niet los kan laten ee moet toch een oplossing zijn...

Guest-20180925190238 14-02-12 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexi (Bericht 771036)
Bedankt voor reactie, het probleem is dus niet bekend en altijd aanwezig...

Nee, het probleem is niet altijd aanwezig. Op mijn iPhone 4S en iPad 2 met Absinthe jailbreak is het probleem niet aanwezig met oa. DocsToGo.

alexi 20-02-12 23:57

Na de apps te hebben verwijderd en opnieuw te hebben gedownload nieuwste versie op iphone staan. Documenten weer terug geplaatst. Vandaag stond er een nieuwe update klaar en jawel.... Weer het zelfde probleem:-( is er nu niemand die dit probleem ook heeft gehad??

KvdS 21-02-12 23:53

Ik ben bang dat er een file corrupt geraakt is waardoor dit probleem op blijft treden, bij mij gaat het update gewoon normaal, zo ook DocToGo.
Ik ben bang dat je de iPhone helemaal moet herstellen, lees ook maar eens hier.

alexi 22-02-12 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 773261)
Ik ben bang dat er een file corrupt geraakt is waardoor dit probleem op blijft treden, bij mij gaat het update gewoon normaal, zo ook DocToGo.
Ik ben bang dat je de iPhone helemaal moet herstellen, lees ook maar eens hier.

Hoi, ook jij weer bedankt voor je bericht! Na veel zoeken proberen etc ben ik inderdaad bang dat ik dr jailbreak opnieuw moet uitvoeren.
Dit heb ik liever niet ivm het opnieuw instellen van mijn Iphone. Balen....

alexi 28-02-12 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexi (Bericht 773285)
Hoi, ook jij weer bedankt voor je bericht! Na veel zoeken proberen etc ben ik inderdaad bang dat ik dr jailbreak opnieuw moet uitvoeren.
Dit heb ik liever niet ivm het opnieuw instellen van mijn Iphone. Balen....

Topic kan gesloten worden. Toch maar een nieuwe jailbraik uitgevoerd en probleem opgelost.

KvdS 28-02-12 23:45

Mooi dat het is opgelost, jammer van al het werk.
Maar ja nu werkt het weer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.