//

iTunes installeert apps tijdens synchroniseren

iTunes installeert apps tijdens synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Gisteren wilde ik een film op m'n iPhone zetten via iTunes. M'n iphone heb ik al in tijden niet aangesloten op de pc ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-12, 18:09
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Question iTunes installeert apps tijdens synchroniseren

Hallo allemaal,

Gisteren wilde ik een film op m'n iPhone zetten via iTunes.
M'n iphone heb ik al in tijden niet aangesloten op de pc aangezien alles via iCloud gaat en muziek via iTunes Match.
Nu toch m'n iPhone aangesloten en bij het synchroniseren (nadat ik de film aangevinkt had) gaat iTunes alle apps die ik in de afgelopen tijd een keer gedownload had en inmiddels weer verwijderd van m'n iPhone installeren op m'n iPhone.

Hoe kan ik dit tegengaan? Ik heb maar op annuleren gedrukt, maar er moet daar toch een oplossing voor zijn.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-12, 18:43
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

De films; zijn dat bv avi,mkv,dvix bestanden? Zoja, gebruik de app av player dan, veel beter hoor om films op je iPhone te krijgen (best via kabel werken dan omdat via Wi-Fi te lang duurd).

Dat wat je zegt van ik heb die al gedownload kom ik soms ook tege,hoe da komt weet ik ook niet, hetgeen ik doe is dan op de iPhone die apps wissen en dan meteen nog eens synchen en dan ist meestal in orde en als dit na een 2-3tal keer nog echt niet wil lukken poef ik die app er volledig uit in itunes, ze zijn toch betaald e, als ik die dan toch ooit zou nodig hebben dan download ik deze gewoon opnieuw via de appstore enz....
  #3  
Oud 15-02-12, 02:51
lonerider lonerider is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlaanderen
Berichten: 47
Standaard

ze verwijderen van je iphone is niet voldoende
je moet ze ook uit itunes verwijderen
anders zal ie ze telkens opnieuw synchen
  #4  
Oud 15-02-12, 09:58
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Het is gelukt door ze uit itunes te verwijderen.

Echter nu zijn ook ineens al m'n foto's van m'n iphone verdwenen, de albums zijn niet zo'n probleem, die kan ik er zo weer opzetten, echter alle foto's uit m'n filmrol zijn ook weg. Kan ik deze nog terugkrijgen? Ik hoop 't wel, stonden veel leuke foto's van m'n kindertjes in.
  #5  
Oud 15-02-12, 16:33
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Pfff, ik heb ze gelukkig weer terug. Ik heb iPhone Backup Extractor gebruikt en kon zo mijn foto's uit mijn oude backup halen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes crash tijdens aankopen overzetten bij synchroniseren. DenzelM iTunes 2 21-01-12 15:17
iPhone verliest connectie met iTunes tijdens synchroniseren.. Armando iTunes 1 13-10-11 22:18
Itunes synchroniseren en apps MyFone iTunes 0 15-01-11 12:41
iTunes installeert sommige apps niet?! HansWorst iPhone Apps 6 06-01-10 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.