//

iTunes delen met 3 gebruikers op 1 pc

iTunes delen met 3 gebruikers op 1 pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gisteren overgestapt van Windows XP naar Windows 7. Nu heb ik 3 gebruikeraccounts aangemaakt, zodat we alles zelf in kunnen richten qua vormgeving, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-02-12, 11:44
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard iTunes delen met 3 gebruikers op 1 pc

Ik ben gisteren overgestapt van Windows XP naar Windows 7.

Nu heb ik 3 gebruikeraccounts aangemaakt, zodat we alles zelf in kunnen richten qua vormgeving, browserfavorieten enz enz...

Voordat ik het systeem ging omzetten, heb ik Windows Easy Transfer gebruikt om documenten veilig te stellen. Die zijn opgeslagen in een mapje "windows old". Daar staat ook mijn iTunes mapje in.

Ik heb die gekopieerd naar de gebruikers mapjes. Als ik iTunes opstart op de verschillende accounts dan komen alle albums tevoorschijn, playlisten enz.

Maar dan begint het probleem. Als ik op mijn eigen account ingelogd ben en een album toevoeg, dan komt die alleen in mijn bibliotheek te staan. Aangezien ik de enige ben die iTunes bij hou, is dit omslachtig. Ik moet dit dus herhalen op elke account.

Als ik het mapje iTunes kopieer naar de openbare muziekmap, dan gebeurt er in iTunes niets, ook al heb ik het gewijzigd in de "voorkeuren"....

Wie heeft een oplossing, of liever gezegd de oplossing???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes 10 delen via NAS harrys iTunes 2 29-09-10 15:41
Mac OS X: Itunes delen binnen eigen netwerk sancaman iTunes 1 17-06-10 07:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.