//

Verbinden met Itunes

Verbinden met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik ben nog redelijk onervaren met mn Iphone, Daarom heb ik een vraagje ik heb een heel irritant zusje en die dacht grappig te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-02-12, 15:01
lalalala lalalala is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 1
Standaard Verbinden met Itunes

Hallo ik ben nog redelijk onervaren met mn Iphone, Daarom heb ik een vraagje
ik heb een heel irritant zusje en die dacht grappig te zijn en toen ik ff bij mn vriendin was heeft ze dusdanig vaak mijn toegangs code fout ingetypt waardoor er nu staat dat ik moett verbinden met itunes. Maar dan komt het ik plug mijn Iphone dus in mijn computer die nieuw is btw, maar nu kan ik niet verbinden met itunes omdat er staat dat ik de toegangscode moet invullen op mn mobiel maar ik kan die niet meer invullen wat moet ik nu doen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-12, 18:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wacht nog een beetje op andere meningen maar een herstel kan uw probleem wel oplossen maar je zal vele zaken wel terug moeten instelle, foto's die erop stonden kan het zijn je kwijt bent enz....

Maar wacht op andere hun mening, ik ben nu niet zelf ne krak in zo'n zaken maar mee mijn eigen toestel doe ik wat ik wil en dan herstel ik dat boeltje maar er is mss toch een andere manier voor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone vastgelopen en kan niet verbinden met iTunes (0xE8000065) Buchters iTunes 5 24-02-12 10:51
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles ducaz iTunes 0 12-01-10 14:16
iPhone 3G(S) draadloos met macbook & itunes verbinden en werken arashrsf iTunes 4 12-12-09 10:17
Pc tript als ik iphone met Itunes wil verbinden Ratinho Archief 7 06-12-09 17:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.