iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/112926-iphone-3gs-laat-niet-op-word-niet-herkend-door-itunes.html)

sandertamse 26-02-12 02:01

Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes
 
Hee mensen,

Ik ben nieuw hier maar heb echt een probleem en hoop dat men me hier kan helpen.

Mijn iphone 3gs 32 gb met de nieuwste software er op wil niet meer opladen. het is echt van de ene op de andere dag gebeurt.
de batterij was totaal leeg dus kon ook niks meer veranderen in de instellingen ofzo.
hij gaat niet aan en ook niet in dvu mode.
wat kan ik doen??
Help??
ik baal er echt heel erg van en hoop dat een van u weet wat ik moet doen.

super bedankt alvast

ballegooier 26-02-12 06:57

Nieuwe batterij laten inzetten, denk ik. Als je tenminste meerdere laatbronnen hebt geprobeerd zonder succes.

SparX 27-02-12 11:23

Wordt de telefoon ook warm/heet als je hem probeert op te laden?
En is de storing onstaan tijdens of na het laden aan bijv een autolader of NIET apple lader?

natjuh026 09-04-12 10:22

ik heb hetzelfde probleem. mijn iphone 3gs laat ook niet meer op. Zowel niet via het stopcontact als via de usb naar de laptop. We dachten dat de oplader stuk was dus wij hebben een nieuwe gekocht. Vaak krijg ik dan de melding deze accessoires wordt niet ondersteund. soms maakt ie even contact dan kan ik even laden maar daarna krijg ik weer de melding. het enige hoe de heel goed oplaad is via de autolader. Maar ja om nou iedere keer in de auto te gaan zitten om hem op te laden is ook zo wat. wie heeft een idee waar dit aan kan liggen. want wordt hier echt gefrustreerd van

Guest-20180925190238 09-04-12 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door natjuh026 (Bericht 786328)
Maar ja om nou iedere keer in de auto te gaan zitten om hem op te laden is ook zo wat. wie heeft een idee waar dit aan kan liggen. want wordt hier echt gefrustreerd van

Het probleem ligt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan de de dock connector. Tenminste, alle symptomen wijzen naar de dock connector (meer bepaald naar pin 21).

Maak die connector schoon of laat hem desnoods vervangen.

Succes gewenst :)

natjuh026 09-04-12 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 786329)
Het probleem ligt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan de de dock connector. Tenminste, alle symptomen wijzen naar de dock connector (meer bepaald naar pin 21).

Maak die connector schoon of laat hem desnoods vervangen.

Succes gewenst :)


wat is de dock connector?

Guest-20180925190238 09-04-12 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door natjuh026 (Bericht 786335)
wat is de dock connector?

Dat gleufje onderaan in de iPhone waar je de USB-kabel insteekt.

natjuh026 09-04-12 11:51

oja lekker slim van mij hahha. ja deze heb ik al schoongemaakt maar hij blijft het doen. vind het ook heel raar dat ie wel oplaad in de auto via autolader en niet gewoon via kabel. kunnen het ook andere dingen zijn. ik ben bang dat ik hem denk ik toch moet opsturen voor reparatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.