//

iTunes geeft constant error

iTunes geeft constant error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Reeds geruime tijd gebruik ik op mijn twee laptops en mijn desktop iTunes v 10.5.3.3. Op zowel mijn iPhone 3GS als op de iPhone 4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-12, 21:08
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard iTunes geeft constant error

Reeds geruime tijd gebruik ik op mijn twee laptops en mijn desktop iTunes v 10.5.3.3.
Op zowel mijn iPhone 3GS als op de iPhone 4 van mijn echtgenote gebruik ik de app Remote v 2.2(338).
Toeval wil dat ik op mijn 3GS vandaag een update heb gedaan naar iOS 5.0.1(9A405), doch ik denk niet dat dit iets met het probleem te maken heeft dat ik ga beschrijven, maar toch, misschien nuttig om te vermelden.

Eerst start ik (blijf eender op welke pc) iTunes op. Daarna start ik op mijn iPhone de app Remote en kies één van de drie bibliotheken van mijn laptops/desktop. En dan krijg ik plots de volgende errormelding :

"Er heeft zich een fout voorgedaan bij het bij het tot stand brengen van contact met de radiotunerservice. Controleer uw internetverbinding of probeer het later opnieuw."

De internetverbinding kan het volgens mij niet zijn gezien het gedeeld muziek afspelen op de iPhone zelf wel werkt, en gezien de app Air Media Center ook werkt.

Persoonlijk denk ik dat de fout ergens bij de Remote app moet liggen, gezien bij het kiezen van een bibliotheek, de betrokken laptop/desktop pas op dat moment contact probeert te maken met de "radiotunerservice".
Trouwens, wat is die "radiotunerservice" eigenlijk ?

Voor alle duidelijkheid, deze errormelding krijg ik op al mijn laptops/desktop.

Iemand hetzelfde probleem ?
Grtz.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2012 om 20:30 ----------

Ondertussen wat zitten googlen. Mogelijks heeft het iets met de iTunes-server (of hoe noem je dat) te maken dewelke iTunes van radiokanalen voorziet.
Het is idd wel een feit dat ook als ik de Remote app niet gebruik en ik klik op één van de radio-kanalen in iTunes, dat dat dezelfde error-melding verschijnt.
Misschien ff een dagje afwachten dus.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe Ipod constant problemen itunes sebasrabet iTunes 0 31-12-11 00:50
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord nvaltena iPhone Apps 11 07-06-11 19:00
[iPhone 3gs] iTunes10 geeft Error 9 Donstil iPhone algemeen 0 29-10-10 12:51
iPhone: www.Jailbrekme.com constant error melding dynamo Jailbreak 5 01-09-10 09:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.