//

Ipad 2 foto en itunes sync help

Ipad 2 foto en itunes sync help discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Schiet mij maar lek. Beste Iphone club vrienden. Sinds mijn iphone ben ik een fan van de serie en trouw houdt ik jullie app netjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-12, 15:38
TheAxe TheAxe is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Thumbs down Ipad 2 foto en itunes sync help

Schiet mij maar lek.

Beste Iphone club vrienden.
Sinds mijn iphone ben ik een fan van de serie en trouw houdt ik jullie app netjes bij.
Nu ben ik net terug van de wintersport en heb daar tal van foto's en filmpjes gemaakt en niet alleen van het vallen in de sneeuw.

Elke avond via de camera connection kit heb ik de foto's op mijn ipad 2 gezet om ze beter te kunnen bekijken.

Eenmaal thuis heb ik de foto's van de camera (sd card) op mijn nas geplaats via mijn windows pc.
Nu komt het gekke.
Als ik nu vervolgens de mappen van de nas lokaal op mijn windows pc plaats.
voorbeeld: C:\ipad foto\wintersport 2012\<naam foto's en video's
En dan in de geupdate itunes een sync uitvoer kopieerd hij wel de foto's maar niet de filmpjes.
Wat ik ook probeer.

Vervolgens heb ik alles er eens af gegooid (alleen die verrekte alle geimporteerde data die de camera connection kit maakt). Maar wat ik ook probeer hij weigerd.

Kan iemand mij helpen. Voor de update is het me wel gewoon gelukt om de synchoniseren maar op de een of andere vage manier weigerd hij de filmpjes nu.

ps: het vinkje bij video toevoegen maakt geen verschil. Of die nu aan of uit staat hij blijft dezelfde bestanden pakken.
orgineel: 246 bestanden ... itunes: 233 bestanden ????

Mijn liefde voor apple is flink gedaald
__________________
I hate too see you leave, but love to watch you go
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes crash bij foto's optimaliseren voor iPad Roccade iPad algemeen 6 12-08-11 16:01
iPad sync. iTunes error -50 HELP!!! Aitvaras iPad algemeen 0 17-06-11 14:25
Sync iPhone 3GS en iPad met dezelfde iTunes berryvh iTunes 2 04-02-11 19:46
Wi-Fi Sync: je iPod, iPhone of iPad draadloos met iTunes synchroniseren iCulture Jailbreak apps en thema's 11 09-06-10 12:14
Foto's sync spiegelaere iTunes 8 07-09-08 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.