//

Uw account heeft 5 nummerkredieten

Uw account heeft 5 nummerkredieten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Zomaar - ineens - zie ik op mijn iTunes Store account 'U heeft 5 nummerkredieten'. Ik weet zeker dat dit er vanmiddag nog niet stond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-03-12, 21:09
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Talking Uw account heeft 5 nummerkredieten

Zomaar - ineens - zie ik op mijn iTunes Store account 'U heeft 5 nummerkredieten'. Ik weet zeker dat dit er vanmiddag nog niet stond en in de tussentijd heb ik niks gedaan. Aardigheidje van Apple? Meerdere mensen die dit hebben?

Of bestaat de kans dat ik deze weer moet inleveren en is er een foutje gemaakt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-03-12, 22:11
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Ik had van de week dat ik een cd wilde dl voor 5,99(hits stevie wonder)bleek toen ik hem aanblikte 15,99 te kosten
had een schermafdruk gemaakt van het geheel en verzonden per mail,binnen een uurtje had ik van steph een mail terug dat het een fout was,kreeg 3 song credits tegoed op m,n itunes
Had jij soms ook niet zoiets dan???
  #3  
Oud 15-03-12, 22:45
decx decx is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 381
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrfred Bekijk bericht
Ik had van de week dat ik een cd wilde dl voor 5,99(hits stevie wonder)bleek toen ik hem aanblikte 15,99 te kosten
had een schermafdruk gemaakt van het geheel en verzonden per mail,binnen een uurtje had ik van steph een mail terug dat het een fout was,kreeg 3 song credits tegoed op m,n itunes
Had jij soms ook niet zoiets dan???
Nee ik geloof het niet. De laatste keer dat ik muziek heb gekocht was ergens eind januari. Geen problemen mee gehad. Ik vind het niet erg dat ik 5 nummer krijg () maar misschien moet ik je achteraf toch betalen omdat ik ze een foutje hebben gemaakt?
  #4  
Oud 16-03-12, 17:00
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door decx Bekijk bericht
Nee ik geloof het niet. De laatste keer dat ik muziek heb gekocht was ergens eind januari. Geen problemen mee gehad. Ik vind het niet erg dat ik 5 nummer krijg () maar misschien moet ik je achteraf toch betalen omdat ik ze een foutje hebben gemaakt?
Ik zou zeggen,neem anders even per mail contact op met itunes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 21:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 13:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.