iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/114254-na-update-itunes-10-6-geen-muziek-meer-synchroniseren-mijn-iphone-4s.html)

jwh 16-03-12 11:58

Na update iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4s
 
Na mijn update naar iTunes 10.6 kan ik geen muziek meer synchroniseren met mijn iPhone 4S. Ik heb in iTunes aangevinkt dat de hele bibliotheek gesynchroniseerd moet worden, maar hij doet het niet. Ik heb het geprobeerd met aanzetten van handmatig beheren muziek en video en zonder. Is er iets in de nieuwste versie van iTunes dat dit kan veroorzaken? Iemand een idee?

Alvast bedankt voor jullie hulp. Gr. Jan

superjacky 16-03-12 14:44

Hier het zelfde probleem met de gewone 4 . Sloot hem net aan en normaal herkend iTunes hem maar gebeurt niks

Dany6669 01-04-12 12:15

Ik heb ook zelfde probleem, syncroniseerd geen muziek meer. Al alles geprobeerd, i tunes er af gesmeten en terug opnieuw geinstalleerd. telefoon herstel gedaan. andere usb poort geprobeerd maar nog steeds geen resultaat.

Iemand oplossing?

mail.eve 01-04-12 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dany6669 (Bericht 784431)
Ik heb ook zelfde probleem, syncroniseerd geen muziek meer. Al alles geprobeerd, i tunes er af gesmeten en terug opnieuw geinstalleerd. telefoon herstel gedaan. andere usb poort geprobeerd maar nog steeds geen resultaat.

Iemand oplossing?

Simpel overstappen op OSX van MAC.

Dany6669 01-04-12 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve (Bericht 784445)
Simpel overstappen op OSX van MAC.

Werkt ok niet. Geprobeerd

Dany6669 13-04-12 17:47

Heb oplossing gevonden voor mij,
De iphone volledig herstel doen via I tunes en instellen als nieuwe I phone. Kan wel tijdje in beslag nemen +-10 min
Daarna de machtiging opheffen van u computer in I tunes. Kan je 1 x doen per jaar.
Daarna kopie terug zetten van icloud en aansluiten op pc en opnieuw inloggen met account.
Alles werkt weer perfect bij mijn toestel. Alles wordt perfect gesicroniseerd.

Laat maar iets weten als dit werkt.

Anders gewoon toestel binnen brengen want 2 jaar garantie op I phone. Doen geen reparatie maar geven je gewoon een nieuwe I phone

Groetjes

EssieB1972 15-04-12 00:40

IK heb een 3g welke ik een 1,5 jaar geleden simlock vrij heb laten maken in zoŽn speciale telefoonwinkel. De beste man vertelde mij dat ik NOOIT via itunes mag herstellen anders is ie niet meer simlock vrij of zo iets. IK heb mij keurig hieraan gehouden..wat denk je....krijg ik de melding dat ik MOET herstellen via de nieuwe itunes )want ik kan nu NIKS meer doen op mijn 3g met de nieuwe itunes. HELP??? wat kan ik doen?????????????

Dany6669 16-04-12 19:28

Volgens mij is er geen probleem om herstel te doen via i tunes. Je kan ook op je toestel een herstel doen maar neemt iets meer tijd in beslag. Instellingen, Algemeen, stel op nieuw in. dan kies je wis iphone en herstel. Wel eerst back up maken he.
Sim lock heeft daar niks mee te zien.

EssieB1972 16-04-12 20:29

Back up kan je toch alleen maar maken indien je gaat synchroniseren? Ik kan nu alleen maar herstellen. Ben bang dat ik straks helemaal niks meer kan.

Dany6669 16-04-12 22:14

Ok maar je heb toch zeker een back up van vroeger. mss verlies je enkele gegevens maar geen contacten. Je kan ook Wi-Fi syncronisatie proberen. Dan moet je hem niet aan computer hangen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.