//

Match geeft geen 256 kbps weer

Match geeft geen 256 kbps weer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Igenoten Vorige week heb ik Itunes Match aangeschaft in de verwachting dat mijn liedjes die vaak 128 kbps zijn omgezet worden in de hogere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-03-12, 13:12
ischamaastricht ischamaastricht is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard Match geeft geen 256 kbps weer

Hallo Igenoten

Vorige week heb ik Itunes Match aangeschaft in de verwachting dat mijn liedjes die vaak 128 kbps zijn omgezet worden in de hogere kwaliteit van 256 kbps, zoals apple claimt. Echter is er vervolgens volgens mij totaal niets verandert. De meesten zijn nog steeds 128 kbps. Ook waren van de 1200 liedjes alleen iets van 10 nummers van Blöf via Icloud te downloaden. Bijna alle liedjes zijn wel gematcht, vandaar dat ik het vreemd vind dat ze niet omgezet zijn in een hogere kwaliteit. Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Grtz,

Ischa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-03-12, 13:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je zult ze zelf moeten downloaden uit iCloud.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 28-03-12, 13:39
ischamaastricht ischamaastricht is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Hoe doe ik dat? ik heb dus alleen nummers van Blöf via icloud kunnen downloaden.
Op internet kwam ik een truc tegen om de lagere kbps liedjes te vervangen door een slimme afspeellijst te maken, zie iTunes Match: Nummers vervangen door de 256-Kbps AAC versie | Appletips. alleen kan ik geen afspeellijst maken met zowel "Icloud status gematcht" als "locatie is op deze computer" wat daar voor nodig is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 maart 2012 om 13:42 ----------

overigens zie ik dat ook deze nummers in Itunes nog steeds 128 tot max 215 kbps zijn...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 maart 2012 om 14:16 ----------

Tadaa, het is gelukt!

Wel op een heel omslachtige manier:

Alle nummers die gematcht zijn en onder de 256 kbps zelf aangevinkt, verwijderd (niet uit Icloud!!) en vervolgens allemaal los gedownload van Icloud. Werkt goed, wel wat omslachtig.

Grtz
Reageren

Labels
256kbps, itunes, match



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone geeft te weinig ruimte weer. Hoppieee iPhone algemeen 1 16-06-11 06:26
Windows: itunes 10.1 geeft geen inhoud weer ivopaas iTunes 0 12-12-10 11:00
Mac OS X: Itunes geeft nog steeds geen os4.0 weer (nogsteeds 3.1.3) vanez iTunes 1 22-06-10 16:31
Iphone geeft albums dubbel weer Gerbert iTunes 4 29-04-10 00:23
Windows: itunes geeft geen imei/telnr weer Phyzx iTunes 0 07-04-10 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:50.