iTunes vindt mijn muziek niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb iTunes Match aanstaan op mijn macbook, ipad en iphone. De muziek in iTunes wordt gevonden door mijn iphone en ipad maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes vindt mijn muziek niet
Ik heb iTunes Match aanstaan op mijn macbook, ipad en iphone. De muziek in iTunes wordt gevonden door mijn iphone en ipad maar als ik een nummer op mijn macbook aanzet kan "het nummer niet gebruikt worden omdat het originele bestand niet gevonden kan worden". Ik kan dan zoeken, nummer na nummer. Dat is a. niet praktisch en b. na afsluiten en opnieuw opstarten begint die ellende weer!
Ondertussen is mijn muziek gewoon af te spelen op ipad en iphone. Wat kan ik hier aan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn PC vindt mijn Iphone niet!!Een andere pc wel ... | timvanhaute | iPhone algemeen | 5 | 21-11-11 00:56 |
na update iOS 5 wel muziek in iTunes, niet op mijn iPhone 4 | hweima | iTunes | 4 | 24-10-11 12:20 |
computer vindt mijn iphone niet | latino | iPhone algemeen | 42 | 22-06-10 17:24 |
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? | GasGasR6 | Muziek, foto & video | 9 | 22-05-10 22:11 |
Windows: niet alle muziek van mijn computer gaat naar itunes | evivanlaarhoven | iTunes | 2 | 19-01-10 16:20 |
|
|