iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   help ik had een ned itunes acc maar ik wil nu een belgisch want heb nu een itunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/116013-help-ned-itunes-acc-maar-wil-belgisch-want-itunes.html)

frerodes 10-04-12 09:19

help ik had een ned itunes acc maar ik wil nu een belgisch want heb nu een itunes
 
hallo
ik ben een belg die eerst een ned itunes acc had aangemaakt omdat ik dan geen betaalwijze moest ingeven maar ja nu zit ik in de problemen ik heb een ituneskaart. gekocht en ik wil die inleveren hij herkent ze maar hij zegt dat het acc ned is en dat een belgische itunes kaart er niet op werkt nu dan heb ik de nationaliteit verandert naar bel maar dan zegt hij dat ik op nederlands itunes zit wie kan mij helpen:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::con fused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::con fused::confused::confused::confused:

jpwg001 10-04-12 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frerodes (Bericht 786542)
hallo
ik ben een belg die eerst een ned itunes acc had aangemaakt omdat ik dan geen betaalwijze moest ingeven maar ja nu zit ik in de problemen ik heb een ituneskaart. gekocht en ik wil die inleveren hij herkent ze maar hij zegt dat het acc ned is en dat een belgische itunes kaart er niet op werkt nu dan heb ik de nationaliteit verandert naar bel maar dan zegt hij dat ik op nederlands itunes zit wie kan mij helpen:confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::con fused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::con fused::confused::confused::confused:

Heb je weleens van punten, komma's en andere leestekens gehoord?

Je kunt gewoon een Belgische account aanmaken en op je telefoon met twee accounts werken. Vanaf nu installeer je alleen nog met je Belgische account. Je Nederlandse account gebruik je alleen nog maar voor het updaten van de, op je Nederlandse account, aangeschafte apps. Werkt goed en kost je geen moeite. Neem voor beide accounts een gelijk wachtwoord en je hoeft er maar één te onthouden.

Heel veel succes er mee.

frerodes 10-04-12 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 786544)
Heb je weleens van punten, komma's en andere leestekens gehoord?

Je kunt gewoon een Belgische account aanmaken en op je telefoon met twee accounts werken. Vanaf nu installeer je alleen nog met je Belgische account. Je Nederlandse account gebruik je alleen nog maar voor het updaten van de, op je Nederlandse account, aangeschafte apps. Werkt goed en kost je geen moeite. Neem voor beide accounts een gelijk wachtwoord en je hoeft er maar één te onthouden.

Heel veel succes er mee.



maar,je moet dan wel op een ander email acc werkern zeker ?

jpwg001 10-04-12 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frerodes (Bericht 786545)
maar,je moet dan wel op een ander email acc werkern zeker ?

Dat denk ik wel, maar dat moet je even proberen. Maar maak je toch gewoon een gratis e-mailadres aan? Heb je ook zo gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2012 om 10:50 ----------

Gelukt??? :O


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.