//

help ik had een ned itunes acc maar ik wil nu een belgisch want heb nu een itunes

help ik had een ned itunes acc maar ik wil nu een belgisch want heb nu een itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben een belg die eerst een ned itunes acc had aangemaakt omdat ik dan geen betaalwijze moest ingeven maar ja nu zit ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-12, 10:19
frerodes frerodes is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: lendelede
Berichten: 23
Question help ik had een ned itunes acc maar ik wil nu een belgisch want heb nu een itunes

hallo
ik ben een belg die eerst een ned itunes acc had aangemaakt omdat ik dan geen betaalwijze moest ingeven maar ja nu zit ik in de problemen ik heb een ituneskaart. gekocht en ik wil die inleveren hij herkent ze maar hij zegt dat het acc ned is en dat een belgische itunes kaart er niet op werkt nu dan heb ik de nationaliteit verandert naar bel maar dan zegt hij dat ik op nederlands itunes zit wie kan mij helpen:con fused::con fused:
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-12, 10:32
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frerodes Bekijk bericht
hallo
ik ben een belg die eerst een ned itunes acc had aangemaakt omdat ik dan geen betaalwijze moest ingeven maar ja nu zit ik in de problemen ik heb een ituneskaart. gekocht en ik wil die inleveren hij herkent ze maar hij zegt dat het acc ned is en dat een belgische itunes kaart er niet op werkt nu dan heb ik de nationaliteit verandert naar bel maar dan zegt hij dat ik op nederlands itunes zit wie kan mij helpen:con fused::con fused:
Heb je weleens van punten, komma's en andere leestekens gehoord?

Je kunt gewoon een Belgische account aanmaken en op je telefoon met twee accounts werken. Vanaf nu installeer je alleen nog met je Belgische account. Je Nederlandse account gebruik je alleen nog maar voor het updaten van de, op je Nederlandse account, aangeschafte apps. Werkt goed en kost je geen moeite. Neem voor beide accounts een gelijk wachtwoord en je hoeft er maar één te onthouden.

Heel veel succes er mee.
  #3  
Oud 10-04-12, 10:36
frerodes frerodes is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: lendelede
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Heb je weleens van punten, komma's en andere leestekens gehoord?

Je kunt gewoon een Belgische account aanmaken en op je telefoon met twee accounts werken. Vanaf nu installeer je alleen nog met je Belgische account. Je Nederlandse account gebruik je alleen nog maar voor het updaten van de, op je Nederlandse account, aangeschafte apps. Werkt goed en kost je geen moeite. Neem voor beide accounts een gelijk wachtwoord en je hoeft er maar één te onthouden.

Heel veel succes er mee.


maar,je moet dan wel op een ander email acc werkern zeker ?
  #4  
Oud 10-04-12, 10:51
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frerodes Bekijk bericht
maar,je moet dan wel op een ander email acc werkern zeker ?
Dat denk ik wel, maar dat moet je even proberen. Maar maak je toch gewoon een gratis e-mailadres aan? Heb je ook zo gedaan.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 april 2012 om 10:50 ----------

Gelukt???
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes start maar één keer op Haplo iTunes 25 25-01-12 12:13
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 20:38
Heb net de iPhone, wil een jailbreak RuttieBARCA Archief 2 13-10-09 17:58
[iTunes] Herstellen naar 1.1.1 wil niet, krijg een error keanu Archief 4 18-12-07 19:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.