//

itunes match, bibliotheek is een bende

itunes match, bibliotheek is een bende discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de laatste itunes versie, met een itunes match abonnement. Ik heb alles geupload, wat al niet bijzonder soepel verliep, maar dat doet even ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 12:51
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Question itunes match, bibliotheek is een bende

ik heb de laatste itunes versie, met een itunes match abonnement. Ik heb alles geupload, wat al niet bijzonder soepel verliep, maar dat doet even niet ter zake.

Ik heb er 16.000 nummers in staan, in the cloud dus. Mijn probleem is dat wanneer ik een album van pietje x erop zet met 10 liedjes het prima gaat, maar wanneer ik er een verzamel album opzet van diverse artiesten, dit als 1 grote bende weergegeven word, zowel in itunes, als in the cloud op mn ipad/ phone.

Mijn vraag is dus, hoe krijg ik dit netjes gesorteerd, want zo heb ik er nog niks aan, en kan ik alleen mijn albums fatsoenlijk bekijken.

ik heb al wat zitten rommelen in itunes in de optie info tonen- en dan in die tabbladen, maar volgens mij werkt dit alleen per nummer.

dus een simpele rekensom, als de helft van mijn muziek uit verzamelalbums bestaat moet ik dus 8.000 nrs met de hand aanpassen?
__________________
Bla bla bla...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaringen met iTunes Match op een US account yuiop88 iCloud 2 12-03-12 17:39
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.