//

synchronisatie itunes-bibliotheek

synchronisatie itunes-bibliotheek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb via icoud een kopie gemaakt en de instellingen terug gezet (via itunes ) tot zover ging alles goed, alle contacten en apps ed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-12, 19:14
bosje62 bosje62 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard synchronisatie itunes-bibliotheek

Ik heb via icoud een kopie gemaakt en de instellingen terug gezet (via itunes) tot zover ging alles goed, alle contacten en apps ed staan weer op mijn iphone. Wanneer ik nu mijn iphone open in itunes krijg ik de volgende melding: Deze iphone is gesynchroniseerd met een andere itunes-bibliotheek.wilt u deze iphone wissen en met deze itunes-bibliotheek synchroniseren?
Wanneer ik ja zeg moet ik dan alles weer overnieuw doen of ben ik alleen de muziek kwijt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 16:29
MrD01 MrD01 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard help aub

ik zit precies met de zelfde vraag. Ik heb op mijn oude laptop (windows) altijd mijn iphone gesynchroniseerd maar sinds een tijdje heb ik een Macobook Pro. En nu wilde ik mijn iphone op mijn nieuwe laptop synchroniseren maar toen kreeg ik de volgende melding:

Klik of zie onderstaand miniatuur--> ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Nu ben ik bang dat ik wanneer ik op oké druk alles kwijt ben zoals apps contact gegevens enzovoort hier sta ik niet op te wachten :s...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding aangepast .png‎ (42,8 KB, 11x gelezen)
  #3  
Oud 15-04-12, 16:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder de iTunes bibliotheek op de MacBook Pro. Download de Apple Windows Migration Assistant en migreer de Windows iTunes bibliotheek naar de nieuwe MacBook Pro.

Dat is alles. Succes gewenst
  #4  
Oud 15-04-12, 16:49
MrD01 MrD01 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

uhumm ik zal het proberen thnx
  #5  
Oud 15-04-12, 20:18
bosje62 bosje62 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik blijf het een naar programma vinden, iTunes.Heb elke keer andere problemen hiermee. Wanneer ik nu mijn iphone 4 aansluit loopt het programma weer vast. Heb al een aantal dingen geprobeerd, programma verwijderd en opnieuw op de computer gezet, enz. maar niets helpt, dus ik hoop dat een van jullie een afdoende oplossing hiervoor heeft. Of een alternatief programma voor iTunes, maar dat heb ik tot nu toe ook niet kunnen vinden.
  #6  
Oud 24-04-12, 20:52
Sieparis Sieparis is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Hey, ik heb ook dezelfde vraag alleen ik heb een nieuwe versie windows op me computer gezet. Nou heb ik reserve copie op Icloud en me computer staan maar weet iemand WAT precies word verwijderd. Muziek en apps maakt me niet echt veel uit want die kan ik wel weer overzetten maar woden bijvoorbeeld ook al me contacten en foto's gewist?? en als ik de reservekopie dan weer terug zet heb ik dan ook al mijn contacten en foto's weer?
  #7  
Oud 24-04-12, 21:10
MrD01 MrD01 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

ik werk gelukkig minder met windows maar ik moet nog ff tijd maken om met behulp van Migration Assistant alles te kopiëren van mijn vista --> mac. ik laat men weten wanneer het mij gelukt is..

Persoonlijk denk ik dat alle apps worden verwijderd, contactgegevens blijven opgeslagen.. ik ken dit omdat een maat van mij dit een keer had met zn iphone 4.
  #8  
Oud 27-04-12, 21:23
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Een soortgelijk probleem. Ik heb op twee Windows PC's, een Windows laptop en op mijn Macbook Pro iTunse staan en synchroniseer nu alleen maar meer met Macbook Pro. Nu wil ik op die twee PC's en Laptop iTunes eraf halen. Ik heb begrepen dat je vijf keer iTunes op eeb computer kan zetten. Nu wil ik dus drie er afhalen. Hoe doe je dat. Gewoon er af gooien? Krijg je dan die andere mogelijkheden weer terug? Kan het nergens vinden. Wie weet een linkje of kan mij helpen
  #9  
Oud 27-04-12, 21:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulpetrowiets Bekijk bericht
Ik heb begrepen dat je vijf keer iTunes op eeb computer kan zetten. Nu wil ik dus drie er afhalen. Hoe doe je dat. Gewoon er af gooien? Krijg je dan die andere mogelijkheden weer terug? Kan het nergens vinden. Wie weet een linkje of kan mij helpen
Hier is een plaatje Doe dat op elke computer waar iTunes niet meer op gebruikt wordt.


  #10  
Oud 27-04-12, 21:38
paulpetrowiets paulpetrowiets is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulpetrowiets Bekijk bericht
Een soortgelijk probleem. Ik heb op twee Windows PC's, een Windows laptop en op mijn Macbook Pro iTunse staan en synchroniseer nu alleen maar meer met Macbook Pro. Nu wil ik op die twee PC's en Laptop iTunes eraf halen. Ik heb begrepen dat je vijf keer iTunes op eeb computer kan zetten. Nu wil ik dus drie er afhalen. Hoe doe je dat. Gewoon er af gooien? Krijg je dan die andere mogelijkheden weer terug? Kan het nergens vinden. Wie weet een linkje of kan mij helpen
Deathorize This Computer: was het antwoord. Bedankt dat was snel.
  #11  
Oud 06-05-12, 22:55
MrD01 MrD01 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 5
Standaard

Maar stel nu dat je pc of laptop is gecrasht wat dan?O:
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: itunes bibliotheek withofs iTunes 6 07-05-12 17:18
Mac OS X: Itunes bibliotheek maltje iTunes 0 21-01-12 16:15
Windows: Itunes bibliotheek glitter35 iTunes 1 29-12-09 19:22
bibliotheek na synchronisatie verdwenen jansen58 iTunes 2 25-11-09 10:59
iTunes Bibliotheek Derenze Archief 1 09-11-09 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.