//

Foto's zijn na synchronisatie iTunes->iPhone vaag

Foto's zijn na synchronisatie iTunes->iPhone vaag discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een van de laatste iOS/iTunes updates vernaggelt iTunes mijn foto's. Als ik foto's neem met m'n iPhone zijn ze prima. Synchroniseer ik ze naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-12, 20:12
DaveV DaveV is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard Foto's zijn na synchronisatie iTunes->iPhone vaag

Sinds een van de laatste iOS/iTunes updates vernaggelt iTunes mijn foto's.

Als ik foto's neem met m'n iPhone zijn ze prima. Synchroniseer ik ze naar m'n pc, dan zijn ze nog steeds prima. Echter als ik nu foto's verwijder van m'n iPhone en vervolgens weer met iTunes terugsynchroniseer, dan worden ze vaag.

Ook foto's die ik met mijn Nikon D90 maak en naar m'n iPhone synchroniseer, worden vaag/overbelicht. Het lijkt erop dat iTunes "brightness" toevoegt. Dit had ik in het begin nooit en is ineens ontstaan, waarschijnlijk na een update. Ik heb al m'n foto cache gedelete, alle foto's verwijderd, een complete restore gedaan etc. etc. maar niets heeft geholpen.

Wie heeft dit ook en/of weet hoe dit op te lossen is. Zie hier een voorbeeld: https://twitter.com/#!/DaveVerzijl/s...994306/photo/1

Ik ben benieuwd of iemand de oplossing weet, want ik baal er inmiddels wel van.

Dave
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-12, 23:28
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Mss moet je eens mee een app proberen werken mss dat dit de oplossing is dan?

Photosync is de naam van de app, ik zet deze draadloos over van de pc naar de iphone of van iphone naar de pc, zo heb ik ook itunes niet meer nodig, itunes vind ik niet oke, voor filmpjes en foto's , vind ik alleen goed voor muziek en apps. .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Synchronisatie foto's drama RoyWitte Muziek, foto & video 0 22-12-11 21:45
Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB Appo Muziek, foto & video 9 14-09-11 00:36
FOTO's zijn NIET NORMAAL na laatste iPhone update coppens00 Muziek, foto & video 4 07-07-10 03:39
Kan foto's die met Iphone getrokken zijn niet vinden Snakefoodjah Archief 2 21-08-09 21:54
Foto: iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's jasper Muziek, foto & video 6 01-08-09 03:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.