iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: Inloggen/Aanmelden iTunes lukt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/116492-inloggen-aanmelden-itunes-lukt-niet.html)

Applegebruiker88 17-04-12 12:52

Inloggen/Aanmelden iTunes lukt niet
 
Hoi.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een probleem, waar ik al 4 dagen mee bezig ben.
(Heb het Forum afgezocht maar kon mijn probleem niet vinden)

Ik kan mij niet aanmelden bij Itunes. Ook het 'icoontje' inloggen rechtsboven staat er niet. Er staat alleen 'aanmelden'.
Mijn account is dus niet ge-activeerd denk ik.
Heb wel een Apple ID en een Click and Buy account.

Mijn probleem ;

1) Maak account aan + Gegevens invullen ,
melding --> E-mail adres dat u hebt ingevoerd wordt al gebruikt voor een apple account. Als dat van u is kunt u annuleren en aanmelden met dat apple account.


3) Aanmelden (rechts boven in ) Apple ID + Wachtwoord .
Melding -->De Apple ID is nog niet in gebruik met iTunes store 'Controleer Account gegevens' Klik op BEKIJK.

Vervolgens kom ik weer terug bij 'maak account aan ' Visuele circel dus!
Ik heb al verschillende e-mail adressen gebrobeerd, wat doe ik fout !! ???
Mijn IPhone kan ik wel aansluiten bij Itunes geen probleem.

Als ik in de 'iTunes store' ben, en ik wil een app kopen krijg ik de melding;
"Meld u aan om materiaal van de Itunes store te downloaden".

Help!

M.v.g,

Susanne

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 april 2012 om 13:17 ----------

Al gelukt! Geen idee hoe het me gelukt is, heb alleen 'computer machtigen' gedaan.
Opeens ben ik ingelogd en zie ik mijn e-mail adres rechts boven in :D

HenkvanR 17-04-12 13:31

nou dat was het dus....computer machtigen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.