Ipad 2 synchroniseren duurt erg lang discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een nieuwe laptop aangeschaft.Windows 7 Nu wil ik deze met itunes laten synchroniseren om de gegevens van de Ipad over te zetten, Is nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 synchroniseren duurt erg lang
Heb een nieuwe laptop aangeschaft.Windows 7
Nu wil ik deze met itunes laten synchroniseren om de gegevens van de Ipad over te zetten, Is nu al 4 uur aan het rond draaien in de balk om een reserve copy te maken. Wat is daarvan de oorzaak ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opladen iPad 3 duurt erg lang | McMiles | iPad algemeen | 42 | 11-06-14 16:01 |
Synchroniseren duurt erg lang (mogelijke fix) | Beech43 | iTunes | 0 | 18-01-12 12:44 |
Synchroniseren iPad duurt zoooooo lang | TheJoker | iPad algemeen | 9 | 07-09-10 23:47 |
Reservekopie duurt erg lang | ruwepit | iPad algemeen | 11 | 12-08-10 10:32 |
iPad: iPad jailbreak 3.2 duurt erg lang (al 5 minuten) | midego | Jailbreak | 1 | 26-07-10 19:08 |
|
|