//

iphone vraagt om nieuwste itunes

iphone vraagt om nieuwste itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb net een 3gs met redsnow voorzien van een jailbreak, maar nu kan ik tot het activeren komen, daarna blijft de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-04-12, 16:08
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard iphone vraagt om nieuwste itunes

Hallo allemaal,

ik heb net een 3gs met redsnow voorzien van een jailbreak, maar nu kan ik tot het activeren komen, daarna blijft de iphone zeuren dat er een simlock op zit en dat ik de nieuwste versie van itunes er op moet zetten(op de mac), maar die staat er op, ook is door de jb de iphone simlock vrij want wat voor kaartje ik er in doe de carrier verschijnt links boven, o.a t mobile en vodafone, hoe kom ik verder, ook itunes blijft zeggen dat de simkaart niet voor dit toestel is.
Ik ben niet vreemd met jb en kom er altijd uit maar dit is nieuw voor mij, ik kan hem ook niet herstellen want dan krijg ik de melding "this device isnt".

iphone 3gs met ios 5.01 en baseband 6.15

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 april 2012 om 16:10 ----------

Hallo allemaal,

ondertussen weer eens geprobeerd, maar nog steeds niks, ik kan niet activeren, ik heb al een algemene activatie kaart gekocht, waarmee 90% van alle iphones mee moet gaan werken, natuurlijk val ik in die andere 10% , voordat ik nu van alle providers kaartjes ga bestellen is er iemand die kan zien welke provider de telefoon heeft verkocht, heb hier gelezen dat het kan via het imei nr dit is 011950001805681 hopelijk wil iemand dat doen zodat ik weet welk kaartje ik kan gaan bestellen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-12, 16:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Daar heb je op 7 april toch al een draad over geopend. Een draad met heel wat antwoorden trouwens. Waarom ga je daar niet gewoon verder

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...te-itunes.html
  #3  
Oud 21-04-12, 16:18
tiger1050 tiger1050 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: zeewolde
Berichten: 70
Standaard

Hoi,

klopt alleen denk ik dat het daar niet goed stond gezien er maar 1 antwoord was/is de rest van de reactie's is van mij zelf, dus met dat heel wat antwoorden valt wel mee, ik heb aan de moderators gevraagd of ze dat topic willen verwijderen.

Dus graag hier een oplossing
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone vraagt constant om itunes wachtwoord nvaltena iPhone Apps 11 07-06-11 18:00
Iphone vraagt na opstarten om weer aan iTunes te leggen Martinous Archief 1 30-12-09 10:55
iPhone vraagt om iTunes en andersom UrbanTommy Archief 2 24-12-09 14:22
Nieuwste Itunes 8.1 en versie 1.1.4 herk0039 iTunes 11 20-10-08 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.