iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Inlog problemem Itunes + synchronisatie lukt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/116946-inlog-problemem-itunes-synchronisatie-lukt-niet.html)

Dina 24-04-12 21:28

Inlog problemem Itunes + synchronisatie lukt niet
 
Goedenavond,

Na rond gekeken te hebben op dit forum stel ik dan toch maar de vraag.
Ik heb al een week of 2 problemen met inloggen in Itunes Store.
Ik krijg continu de melding dat de Host niet beschikbaar is en dat ik het later moet proberen. Dit heb ik nu al verschillende keren geprobeerd, maar tot op heden krijg ik dezelfde melding.
Als ik het probeer met de log in van mijn vriend krijg ik dezelfde melding.
Ik heb ook al geprobeerd ' deze computer machtigen' maar werkt ook niet, dan vraag Itunes nog steeds om in te loggen en ben ik terug bij af.


Verder lukt het mij ook niet meer om mijn iphone 4 te synchroniseren. Ik krijg ook de melding:

"De iPhone '4ME' is gesynchroniseerd met een andere iTunes-bibliotheek. Wilt u deze iPhone wissen en met deze iTunes-bibliotheek synchroniseren?"

" Een iPhone kan maar met één iTunes-bibliotheek tegelijk worden gesynchroniseerd. Door deze iPhone te wissen en te synchroniseren wordt de gehele inhoud ervan vervangen door de inhoud van deze iTunes-bibliotheek."


note: Zojuist reservekopie gemaakt, vervolgens gekozen voor Herstel Iphone; werkt ook niet.
Krijg melding:

Er kan geen verbinding tot stand gebracht worden met de Iphone-software-updateserver
Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw nitwerkverbinding actief is of probeer het later opnieuw

Wie kan mij helpen? de oplossingen die ik tot nu toe hier heb gevonden waren niet van toepassing.

Guest-20180925190238 24-04-12 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dina (Bericht 790308)
Ik krijg continu de melding dat de Host niet beschikbaar is en dat ik het later moet proberen. Dit heb ik nu al verschillende keren geprobeerd, maar tot op heden krijg ik dezelfde melding.

Heel raar :eek: Tenzij er zoiets als Little Snitch op die Mac draait. Is dat het geval?

Dina 24-04-12 21:46

Ehm, ja klopt.

geeft dat problemen dan bij Itunes?

Guest-20180925190238 24-04-12 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dina (Bericht 790312)
Ehm, ja klopt.

Ehm, dan heeft die Little Bitch de toegang tot de Itunes en andere Apple servers geblokkeerd en wat weet ik nog allemaal.

Verwijder die crapware door het dmg bestand van Little Snitch te openen en dan op het icoontje te klikken en verwijderen te kiezen. Dan de Mac opnieuw opstarten.

Je kan ook eens in de instellingen van die crapware gaan kijken wat Little Bitch nog zo allemaal geblokkeerd heeft.

Zoals je kan zien, zulke problemen ontstaan niet zomaar, de gebruiker veroorzaakt die.

Succes gewenst :)

Dina 24-04-12 21:58

Hm, dank. Ga het maar eens even voorleggen aan onze expert. Ik waag mij er niet aan.
Zou dit trouwens ook het probleem veroorzaken dat ik mij iphone niet kan synchoniseren?

oh, hoor net dat little snitch er al langer op zit en dat het nooit eerder problemen heeft gegeven...

Guest-20180925190238 24-04-12 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dina (Bericht 790317)
Zou dit trouwens ook het probleem veroorzaken dat ik mij iphone niet kan synchoniseren?

Absoluut :eek:

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 april 2012 om 22:14 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dina (Bericht 790317)
oh, hoor net dat little snitch er al langer op zit en dat het nooit eerder problemen heeft gegeven...

Omdat jij het bent ga ik het nog één keer herhalen:

Citaat:

Ehm, dan heeft die Little Bitch de toegang tot de Itunes en andere Apple servers geblokkeerd en wat weet ik nog allemaal.

Dina 25-04-12 07:27

Ontvangen. 😉
Ik ga er naar kijken, thanks voor de hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.