//

3G en synchroniseren gmail agenda en kontakten

3G en synchroniseren gmail agenda en kontakten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele maanden een 4S en ben tot de constatering gekomen dat mijn 3G af en toe aan staat, terwijl ik hem zelf niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-12, 18:43
kudukie kudukie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Exclamation 3G en synchroniseren gmail agenda en kontakten

Ik heb enkele maanden een 4S en ben tot de constatering gekomen dat mijn 3G af en toe aan staat, terwijl ik hem zelf niet aangezet heb. Hoe kan dit en hoe kan ik voorkomen dat dit weer gebeurt (het was een dure les)?

Tot vorige week synchroniseerde mijn mail, calender en contacts steeds fantastisch (ik gebruik hiervoor gmail, ook op mijn Macbook!) De laatste dagen in Zuid Afrika of in Engeland zijn mijn 'contacts' en 'calendar' niet meer gesynchroniseerd en ook nu niet, terwijl ik thuis ben. Mijn mail, wordt netjes binnen de minuut gesynchroniseerd, dus daar is geen probleem. Heeft iemand ervaring of weet van dit ongemak? Wat kan ik er aan doen?


vriendelijk dank voor je hulp
Hubert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gmail agenda synchroniseren met icloud ralphvlassak iCloud 9 17-02-12 19:51
gmail agenda synchroniseren met icloud ralphvlassak iCloud 5 19-12-11 23:35
Agenda item van meerdere dagen synchroniseren met Exchange/Gmail exir iTunes 1 14-06-11 09:39
Gmail imap notities en agenda synchroniseren met macbook thelorrr iTunes 0 23-05-11 23:35
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren heli53 iPhone algemeen 0 04-10-10 22:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.