iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Foto's overzetten nr computer lukt niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/11896-foto-s-overzetten-nr-computer-lukt-niet.html)

jsea 25-04-08 15:52

Foto's overzetten nr computer lukt niet
 
Ik verbind mijne iphone met mijne computer en ik vind het icoontje van iphone camara. Maar als ik verder klik op die map kom ik in een lege map uit. Nochtans staan er veel foto's op mijn iphone.

mvg

Grample 25-04-08 16:48

En die "veel foto's" zijn met de camera van iPhone geschoten ?

pewe 26-04-08 02:18

heb het zelfde probleem gehad
ga naar google download tansee iphone transfer photo
en voila je zet zo je foto's naar je pc
rest alleen noch een registratie nummer
wie zoekt die vind
zonder registratie iedere keer alleen maar 6 foto's

jsea 27-04-08 12:25

ok merci

SRT-4man 24-05-08 22:38

Maar je kunt toch ook gewoon in je verkenner naar de "iphone" gaan en dan kom je direct in de "shared" map tercht waar je foto's in staan!

ServicePack 08-07-08 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SRT-4man (Bericht 117074)
Maar je kunt toch ook gewoon in je verkenner naar de "iphone" gaan en dan kom je direct in de "shared" map tercht waar je foto's in staan!

Jezus!! Na een uur zoeken dacht ik nog een topic te openen, kom ik deze tegen. Had ik maar eerst in de explorer gekeken :o

happy meal 24-07-08 21:37

... en hoe zit het voor Apple-gebruikers?
Ik slaag er evenmin in om mijn iPhone-foto's op mijn PowerBook G4 te krijgen. Ik heb mijn iTunes ingesteld om te syncen met een nieuwe map die ik heb gemaakt, maar hij zet mijn foto's daar niet in...

Huil, ween, snik!! :(

Swiftly 24-07-08 23:15

ik hoor altijd sat mac's zo eenvoudig werken (in vergelijk met pc's...). :D

ButcherJF 25-07-08 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door happy meal (Bericht 152574)
... en hoe zit het voor Apple-gebruikers?
Ik slaag er evenmin in om mijn iPhone-foto's op mijn PowerBook G4 te krijgen. Ik heb mijn iTunes ingesteld om te syncen met een nieuwe map die ik heb gemaakt, maar hij zet mijn foto's daar niet in...

Huil, ween, snik!! :(

Zowel onder Windows Vista als onder Leopard krijg ik, zodra ik mijn iPhone aanhaak, de vraag of ik de foto's wil importeren. Ik kan bij beide ook de doelmap opgeven/veranderen. Misschien moet je dus in jouw geval gewoon iTunes even vergeten en direct de foto's importeren?

happy meal 25-07-08 10:43

OK ik heb een oplossing gevonden:

Ik had gewoonweg geen iPhoto op mijn PowerBook G4...
Ik heb nu via de site www.oldapps.com een oude versie van iPhoto (2.0) kunnen downloaden, en die herkent mijn iPhone als digitale camera en daar kan ik de foto's naar importeren.

Voor de andere richting, van mac naar foon, werkt het wel door de door mij gekozen folder met erin gesleepte foto's te syncen.

Eind goed al goed :D


En swiftly, ik gebruik al jaren Win en Mac naast elkaar en ik blijf er toch bij dat er voor elke onhandigheid om iets gedaan te krijgen op een Mac er toch honderd struikelblokken zijn om je wil door te kunnen drijven in Windows :p

a019113 25-07-08 18:48

vraagje ik heb via mijn windows verkenner mijn foto's gevonden.
deze staan in de map APPLE100.
als ik op mijn 3G nu kijk staan deze onder filmrol.
nu is mijn vraag kan ik in mijn windows verkenner een map aanmaken en daar de foto's in plaatsen.

laika666 26-07-08 18:07

Met de mac gaat het heel makkelijk, open fotolader sluit iphone er op importeren maar

Amp. 26-07-08 20:48

Bij Windows, zegt hij, zodra je de iPhone aansluit het volgende;
'Digitale Camera 'iPhone' gevonden, Foto's importeren?'

Als je de iPhone hebt geregistreerd met je PC dan vraagt ie dat denk ik niet (zelf nooit gedaan) maar je kan ze altijd idd via verkenner terugvinden :)

jvdv23 03-08-08 22:14

Ik krijg de fotos niet naar mijn PC. Verkenner ziet mijn iphone niet op mijn Vista PC (wel in Itunes). Op mijn XP pc ziet hij hem wel in de verkenner, maar zegt dat er geen fotos op staan terwijl mijn Iphone er vol mee staat.

Iemand?

pimmey 08-08-08 22:44

wat is de verkenner?

baharco 11-04-10 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jvdv23 (Bericht 159658)
Ik krijg de fotos niet naar mijn PC. Verkenner ziet mijn iphone niet op mijn Vista PC (wel in Itunes). Op mijn XP pc ziet hij hem wel in de verkenner, maar zegt dat er geen fotos op staan terwijl mijn Iphone er vol mee staat.

Iemand?


Zelfde probleem hier met Windows 7... help

frans van enckevort 12-04-10 16:01

ik heb een soortgelijk probleem, sinds ik windows 7 heb geinstalleert lukt het me niet meer de nieuwe fotos te synchroniseren. overigens de pc herkent in computer> de iphone als zodanig niet!

pim-27 15-04-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jsea (Bericht 104044)
Ik verbind mijne iphone met mijne computer en ik vind het icoontje van iphone camara. Maar als ik verder klik op die map kom ik in een lege map uit. Nochtans staan er veel foto's op mijn iphone.

mvg

hoe kom je bij dat icoontje van iphone camera

iphone1997 22-12-11 10:28

Sinds vandaag kmt er helemaal geen icoontje meer van Iphone ik wil fotos overzetten maar het gaat niet ik ga naar apparaat beheer en er staat fout code 19 het is waarschijnlijk beschadigt ?? kan iemand helpen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.